Klíčové aktivity tutora při řízení učení v distančním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10215445" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10215445 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Klíčové aktivity tutora při řízení učení v distančním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek akcentuje úlohu tutora při řízení učení v distančním vzdělávání. Představuje jej jako facilitátora, který může mít značný vliv na úspěšnost studujících v distančním vzdělávání. Analyzuje ty didaktické nástroje a klíčové edukační aktivity, kterétutor nejvíce využívá při podněcování studujících k učení, zdůrazňuje konstruktivistický přístup při řízení učení. Pozornost je věnována taktéž vedení a podpoře studujících. Autorka vymezuje požadavky na schopnosti tutora pro účinnou motivaci a zvažujejeho vliv na úspěšnost studujících.
Název v anglickém jazyce
Tutor's key activities in regulation of the learning in distance education
Popis výsledku anglicky
The article emphasizes the role of a tutor in regulation of learning in distance education. A tutor is presented as a facilitator who may have a significant impact on the success of students in distance learning. The article also analyzes the key methodology tools and educational activities that tutors mostly use when stimulating students to learn. It emphasizes a constructivist approach in regulation of learning. The article also deals with guidance and support for learners. The author defines the requirements for the abilities of a tutor to motivate students and she considers its impact on the success of learners.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Andragogika
ISSN
1211-6378
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIV
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—