Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klíčové aktivity tutora při řízení učení v distančním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10215445" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10215445 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klíčové aktivity tutora při řízení učení v distančním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek akcentuje úlohu tutora při řízení učení v distančním vzdělávání. Představuje jej jako facilitátora, který může mít značný vliv na úspěšnost studujících v distančním vzdělávání. Analyzuje ty didaktické nástroje a klíčové edukační aktivity, kterétutor nejvíce využívá při podněcování studujících k učení, zdůrazňuje konstruktivistický přístup při řízení učení. Pozornost je věnována taktéž vedení a podpoře studujících. Autorka vymezuje požadavky na schopnosti tutora pro účinnou motivaci a zvažujejeho vliv na úspěšnost studujících.

  • Název v anglickém jazyce

    Tutor's key activities in regulation of the learning in distance education

  • Popis výsledku anglicky

    The article emphasizes the role of a tutor in regulation of learning in distance education. A tutor is presented as a facilitator who may have a significant impact on the success of students in distance learning. The article also analyzes the key methodology tools and educational activities that tutors mostly use when stimulating students to learn. It emphasizes a constructivist approach in regulation of learning. The article also deals with guidance and support for learners. The author defines the requirements for the abilities of a tutor to motivate students and she considers its impact on the success of learners.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Andragogika

  • ISSN

    1211-6378

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XIV

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus