Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001699" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001699 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace obsahuje jak teoretickou a analytickou část, zpracovanou na základě terénních průzkumů autora i studia sekundárních údajů, tak část syntetickou, která zobecňuje zjištěné poznatky v oblasti strategického řízení pro jejich možné využití v řízenísrovnatelných firem. Uvádí zásadní změny v ekonomice po přechodu na tržní hospodářství a jejich dopady na podnikový management, rozebírá principy strategického myšlení, které by měli manažeři dodržovat a využívat při svých řídících činnostech, obsahuje ivývojové trendy v požadavcích na firemní marketing a zásady řídící činnosti v podnikovém managementu. Pozornost je rovněž věnována teoretickým zásadám tvorby marketingových strategií ve podnicích. Na základě provedených analýz jejich marketingového mixutržního prostředí, konkurence případně analýz spokojenosti zákazníků, je zde posuzována úroveň strategického řízení a využívání marketingových metod a prvků pro posouzení tržní pozice a zajištění dalšího rozvoje podniků.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of using strategic marketing as a tool of company management in industrial companies.

  • Popis výsledku anglicky

    The publication contains both theoretical and analytical part, prepared on the basis of field surveys and study of secondary data, as well as a synthetic part, which generalizes the knowledges at here in the field of strategic management for its possibleuse in the management of comparable companies.Lists major ganges in the economy after the transitiv to a market economy and thein impact on business management,discusses the principles of strategic thinking that managers should follow and use in their management activities, includes trends in the requirements for corporate marketing and business management principles in the corporate management. Attention is also paid to the theoretical principles of marketing strategies in companies.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7248-732-5

  • Počet stran knihy

    105

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

  • Místo vydání

    Karviná

  • Kód UT WoS knihy