Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001699" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001699 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace obsahuje jak teoretickou a analytickou část, zpracovanou na základě terénních průzkumů autora i studia sekundárních údajů, tak část syntetickou, která zobecňuje zjištěné poznatky v oblasti strategického řízení pro jejich možné využití v řízenísrovnatelných firem. Uvádí zásadní změny v ekonomice po přechodu na tržní hospodářství a jejich dopady na podnikový management, rozebírá principy strategického myšlení, které by měli manažeři dodržovat a využívat při svých řídících činnostech, obsahuje ivývojové trendy v požadavcích na firemní marketing a zásady řídící činnosti v podnikovém managementu. Pozornost je rovněž věnována teoretickým zásadám tvorby marketingových strategií ve podnicích. Na základě provedených analýz jejich marketingového mixutržního prostředí, konkurence případně analýz spokojenosti zákazníků, je zde posuzována úroveň strategického řízení a využívání marketingových metod a prvků pro posouzení tržní pozice a zajištění dalšího rozvoje podniků.
Název v anglickém jazyce
Analysis of using strategic marketing as a tool of company management in industrial companies.
Popis výsledku anglicky
The publication contains both theoretical and analytical part, prepared on the basis of field surveys and study of secondary data, as well as a synthetic part, which generalizes the knowledges at here in the field of strategic management for its possibleuse in the management of comparable companies.Lists major ganges in the economy after the transitiv to a market economy and thein impact on business management,discusses the principles of strategic thinking that managers should follow and use in their management activities, includes trends in the requirements for corporate marketing and business management principles in the corporate management. Attention is also paid to the theoretical principles of marketing strategies in companies.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7248-732-5
Počet stran knihy
105
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Místo vydání
Karviná
Kód UT WoS knihy
—