Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Culture and cultural differences

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001880" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001880 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Culture and cultural differences

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article describes the current understanding of culture from a marketing perspective. Therefore it provides definitions of culture as well as more thorough cultural approaches. It also presents the most important categories of culture, such as language, religion, education and others. Covered is the most famous cultural research - Hofstede's cultural dimensions. In the last chapter this article describes the possibilities of application of this theory demonstrating the use of Hofstede's cultural dimensions for business decisions.

  • Název v anglickém jazyce

    Culture and cultural differences

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes the current understanding of culture from a marketing perspective. Therefore it provides definitions of culture as well as more thorough cultural approaches. It also presents the most important categories of culture, such as language, religion, education and others. Covered is the most famous cultural research - Hofstede's cultural dimensions. In the last chapter this article describes the possibilities of application of this theory demonstrating the use of Hofstede's cultural dimensions for business decisions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    8th International Bata Conference for Ph.D. students and young researchers

  • ISBN

    978-80-7454-138-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku