Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Behaviour of Czech Customer when buying Food Products.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002259" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002259 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/actaun201361072801" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.11118/actaun201361072801</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/actaun201361072801" target="_blank" >10.11118/actaun201361072801</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Behaviour of Czech Customer when buying Food Products.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents partial results of the primary research conducted through a questionnaire surfy focused on the behaviour of Czech consumers when buying food, with regard to the behaviour of men and women. Specifi c objectives included are a brief outline of the theoretical issues examined and secondary research on the buying behaviour of consumers when buying food, based on available statistical data and information. A_ er 1989, the quality of the market has changed, sales space has increased as well as the level of sales conditions. Off er in stores has widened. Recently the results of inspections of supervisory authorities show a lot of negative information, mainly relating to foreignchains. The supply of poor quality food is more common. Despiteincreased consumer awareness about the quality of food, the majority of respondents buy food in large commercial units (supermarket, hypermarket, discounts). The majority of respondents do not follow information on the packaging of food

  • Název v anglickém jazyce

    Behaviour of Czech Customer when buying Food Products.

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents partial results of the primary research conducted through a questionnaire surfy focused on the behaviour of Czech consumers when buying food, with regard to the behaviour of men and women. Specifi c objectives included are a brief outline of the theoretical issues examined and secondary research on the buying behaviour of consumers when buying food, based on available statistical data and information. A_ er 1989, the quality of the market has changed, sales space has increased as well as the level of sales conditions. Off er in stores has widened. Recently the results of inspections of supervisory authorities show a lot of negative information, mainly relating to foreignchains. The supply of poor quality food is more common. Despiteincreased consumer awareness about the quality of food, the majority of respondents buy food in large commercial units (supermarket, hypermarket, discounts). The majority of respondents do not follow information on the packaging of food

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    61

  • Číslo periodika v rámci svazku

    7

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    2801-2810

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus