Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflexe aktuálních změn marketingové komunikace v hotelnictví

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002383" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002383 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reflexe aktuálních změn marketingové komunikace v hotelnictví

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Podnikání v oblasti hotelnictví se uskutečňuje ve vysoce konkurenčním prostředí s mezinárodním charakterem. Příspěvek pojednává o komunikační strategii podniků sektoru hotelnictví na základě provedeného průzkumu. Úspěšná marketingová komunikace pro dosažení podnikatelských cílů efektivně využívá integrovaný komunikační systém, interaktivní nástroje a možnosti mezinárodního internetového prostředí. Podnikatelské cíle v hotelnictví jsou ve značné míře silně podmíněny spokojeností zákazníků a dosaženým ziskem. Oba tyto faktory lze dosahovat řadou metod a technik. Marketingová komunikace zde hraje stěžejní roli.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflection of actual changes in hospitality marketing communication

  • Popis výsledku anglicky

    Business in hospitality is realized in a highly competitive environment with an international character. The paper deals with the marketing communication strategy in hospitality through a survey. Successful marketing communications achieves business goals through the use of effective utilities of the integrated communication system, interactive tools and opportunities of the international Internet environment. Business goals in the hospitality are largely conditioned by customer satisfaction and achieved profit. Both of these factors can be reached by a variety of methods and techniques. Marketing communication plays a key role.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Medzinárodné vzťahy 2013: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky

  • ISBN

    978-80-225-3802-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    145-152

  • Název nakladatele

    Ekonomická Univerzita

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    5. 12. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku