Reflexe aktuálních změn marketingové komunikace v hotelnictví
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002383" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002383 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reflexe aktuálních změn marketingové komunikace v hotelnictví
Popis výsledku v původním jazyce
Podnikání v oblasti hotelnictví se uskutečňuje ve vysoce konkurenčním prostředí s mezinárodním charakterem. Příspěvek pojednává o komunikační strategii podniků sektoru hotelnictví na základě provedeného průzkumu. Úspěšná marketingová komunikace pro dosažení podnikatelských cílů efektivně využívá integrovaný komunikační systém, interaktivní nástroje a možnosti mezinárodního internetového prostředí. Podnikatelské cíle v hotelnictví jsou ve značné míře silně podmíněny spokojeností zákazníků a dosaženým ziskem. Oba tyto faktory lze dosahovat řadou metod a technik. Marketingová komunikace zde hraje stěžejní roli.
Název v anglickém jazyce
Reflection of actual changes in hospitality marketing communication
Popis výsledku anglicky
Business in hospitality is realized in a highly competitive environment with an international character. The paper deals with the marketing communication strategy in hospitality through a survey. Successful marketing communications achieves business goals through the use of effective utilities of the integrated communication system, interactive tools and opportunities of the international Internet environment. Business goals in the hospitality are largely conditioned by customer satisfaction and achieved profit. Both of these factors can be reached by a variety of methods and techniques. Marketing communication plays a key role.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Medzinárodné vzťahy 2013: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky
ISBN
978-80-225-3802-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
145-152
Název nakladatele
Ekonomická Univerzita
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
5. 12. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—