Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikace s "obtížným " klientem v oblasti státní sociální podpory

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002388" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002388 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikace s "obtížným " klientem v oblasti státní sociální podpory

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek definuje pojem problematické komunikace z pohledu řízení konfliktů. Objasňuje příčiny a zdroje komunikačních bariér v sociální interakci na základě teorie komunikace a synergického managementu. Všímá si komunikačních situací v sociálně komunikačním diskursu v případech hmotné nouze. Byl sledován průběh komunikace mezi zaměstnancem a klientem Referátu státní sociální podpory v Třinci. Sběr informací proběhl metodou pozorování (zaměřen na klienty) s doplňujícím dotazníkovým šetřením (zaměřeno nazaměstnance). Byly sledovány projevy klientů v oblasti verbální a neverbální komunikace, komunikační bariéry, způsob jednání s klientem a další ukazatele jako například pohlaví, odhadovaný věk apod.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication with "Difficult" Client in the Area of Social Support

  • Popis výsledku anglicky

    The article defines the topic of problematic communication from the perspective of conflict management. It explains the causes and sourses of communication barriers in social interaction on the basis of theory of communication and synergic management. Itclarifies communication stituation in the social and communication discourses in the case of low living standards and observes the communication behaviour between clients and emploees in the department of state social support in Třinec. Data collectingwas carried out by means of monitoring focused on clients and questionnaire research related to employees. The behaviour of clients was observed in the verbal and non-verbal spheres, in the area of communication barriers , cases in the negatiations withthe clients, and other indicators like gender, age and so one.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Teoria i praktyka działań komunikacyjnych w poradnictwie i terapii

  • ISBN

    978-83-7780-683-8

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    153-169

  • Počet stran knihy

    239

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo Adam Marszałek

  • Místo vydání

    Toruń

  • Kód UT WoS kapitoly