Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Daňová vzdělanost v kontextu širších souvislostí edukačního procesu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002464" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002464 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Daňová vzdělanost v kontextu širších souvislostí edukačního procesu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Specifičnost a atraktivita výuky daní a daňové politiky spočívají v propojení akademického vzdělání se vzděláním profesním. Jednou ze základních specifik výuky této oblasti je zejména turbulence změn daňové legislativy a přístupu k daňové politice ze strany státu, a tato skutečnost ovlivňuje náročnost výukového procesu. Jelikož se tato realita týká klíčových kompetencí akademických pracovníků, stává se tak součástí edukačního procesu. Na základě empirického ověření byla zjišťována mimo jiné i úroveň znalostí studentů kombinovaného a prezenčního studia.

  • Název v anglickém jazyce

    Tax literacy in the broader context of the educational process

  • Popis výsledku anglicky

    Specificity and attractiveness of teaching taxation and tax policy consist in linking academic education with professional education. One of the basic specifics of this area is turbulence changes in tax legislation and approach to tax policy of the state, and this affects the performance of the educational process. Since this reality involves the core competencies of academic staff, thus it is becoming a part of the educational process. On the basis of empirical verification has been investigated, amongothers, level of students' knowledge in combined and full-time study.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Rozvoj klíčových kompetencí pracovníků vysokých škol

  • ISBN

    978-80-7248-922-0

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    116-122

  • Počet stran knihy

    141

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě, OPF v Karviné

  • Místo vydání

    Opava

  • Kód UT WoS kapitoly