Daňová vzdělanost v kontextu širších souvislostí edukačního procesu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002464" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002464 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Daňová vzdělanost v kontextu širších souvislostí edukačního procesu
Popis výsledku v původním jazyce
Specifičnost a atraktivita výuky daní a daňové politiky spočívají v propojení akademického vzdělání se vzděláním profesním. Jednou ze základních specifik výuky této oblasti je zejména turbulence změn daňové legislativy a přístupu k daňové politice ze strany státu, a tato skutečnost ovlivňuje náročnost výukového procesu. Jelikož se tato realita týká klíčových kompetencí akademických pracovníků, stává se tak součástí edukačního procesu. Na základě empirického ověření byla zjišťována mimo jiné i úroveň znalostí studentů kombinovaného a prezenčního studia.
Název v anglickém jazyce
Tax literacy in the broader context of the educational process
Popis výsledku anglicky
Specificity and attractiveness of teaching taxation and tax policy consist in linking academic education with professional education. One of the basic specifics of this area is turbulence changes in tax legislation and approach to tax policy of the state, and this affects the performance of the educational process. Since this reality involves the core competencies of academic staff, thus it is becoming a part of the educational process. On the basis of empirical verification has been investigated, amongothers, level of students' knowledge in combined and full-time study.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Rozvoj klíčových kompetencí pracovníků vysokých škol
ISBN
978-80-7248-922-0
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
116-122
Počet stran knihy
141
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě, OPF v Karviné
Místo vydání
Opava
Kód UT WoS kapitoly
—