Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pojetí stížnosti v sektoru státní správy jako součást uplatňování CRM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002513" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002513 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pojetí stížnosti v sektoru státní správy jako součást uplatňování CRM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá pojetím CRM v sektoru státní správy. CRM je využívaným nástrojem v soukromé sféře, podniky se snaží přistupovat k zákazníkům nejen jako ke zdroji zisku, ale jako k obchodním partnerům, se kterými mají dobré vztahy. Ve státní správě lze za zákazníky považovat občany. První část článku je věnována statistice stížností občanů na práci policistů a druhá část je věnována výzkumu vnímání příslušníků Policie ČR na problematiku stížností. Téma problematiky "Řízení vztahů se zákazníky" nikoli však v soukromé firmě, ale ve státní organizaci je poněkud nezvyklé, nicméně právě z tohoto důvodu je nesmírně zajímavá jeho aplikace a implementování. Zvláště pak jedná-li o natolik specifickou státní organizaci jakou je Policie České republiky.

  • Název v anglickém jazyce

    THE CONCEPT OF COMPLAINTS IN THE GOVERMENT SECTOR AS PART OF THE IMPLEMENTATION OF CRM

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the concept of CRM in the government sector. CRM is a tool used by the private sector, companies are trying to access customers not only as a source of profit, but as a business partners with whom they have good relations. In the government sector may consider citizens as customers. The first part of the article is devoted to statistics on complaints from citizens to police work and the second part is devoted to research into the perception of police officers to issue complaints.The theme of "Customer Relationship Management" but not in a private company, but the state organization is somewhat unusual, however, for this very reason, it is extremely interesting, and implement its application. Especially in the case of so specificstate agencies such as the Police of the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    69-77

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus