Pojetí stížnosti v sektoru státní správy jako součást uplatňování CRM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002513" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002513 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pojetí stížnosti v sektoru státní správy jako součást uplatňování CRM
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá pojetím CRM v sektoru státní správy. CRM je využívaným nástrojem v soukromé sféře, podniky se snaží přistupovat k zákazníkům nejen jako ke zdroji zisku, ale jako k obchodním partnerům, se kterými mají dobré vztahy. Ve státní správě lze za zákazníky považovat občany. První část článku je věnována statistice stížností občanů na práci policistů a druhá část je věnována výzkumu vnímání příslušníků Policie ČR na problematiku stížností. Téma problematiky "Řízení vztahů se zákazníky" nikoli však v soukromé firmě, ale ve státní organizaci je poněkud nezvyklé, nicméně právě z tohoto důvodu je nesmírně zajímavá jeho aplikace a implementování. Zvláště pak jedná-li o natolik specifickou státní organizaci jakou je Policie České republiky.
Název v anglickém jazyce
THE CONCEPT OF COMPLAINTS IN THE GOVERMENT SECTOR AS PART OF THE IMPLEMENTATION OF CRM
Popis výsledku anglicky
The article deals with the concept of CRM in the government sector. CRM is a tool used by the private sector, companies are trying to access customers not only as a source of profit, but as a business partners with whom they have good relations. In the government sector may consider citizens as customers. The first part of the article is devoted to statistics on complaints from citizens to police work and the second part is devoted to research into the perception of police officers to issue complaints.The theme of "Customer Relationship Management" but not in a private company, but the state organization is somewhat unusual, however, for this very reason, it is extremely interesting, and implement its application. Especially in the case of so specificstate agencies such as the Police of the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta academica karviniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIII
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
69-77
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—