Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Špecifické vlastnosti služieb v cestovnom ruchu a dôraz na kvalitu ich poskytovania

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002519" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002519 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Špecifické vlastnosti služieb v cestovnom ruchu a dôraz na kvalitu ich poskytovania

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článok sa zaoberá špecifickými vlastnosťami služieb v cestovnom ruchu a dôležitosťou ich poskytovania a kvalitou zamestnancov. Prvá časť obsahuje teoretické predstavenie základných poznatkov v oblasti marketingu služieb a vzťahového marketingu. Druhá časť približuje dôležitosť kvality v procese poskytovania služieb v cestovnom ruchu. V práci boli využité metódy analýzy a syntézy teoretických poznatkov z literatúry, článkov a iných publikácií venujúcich sa vzťahovému marketingu a CRM.

  • Název v anglickém jazyce

    Specific characteristics of services in tourism industry and the importance of quality in services providing process

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with specific characteristics of services in tourism industry and importance of providing process and quality of employees. The first part is a theoretical explanation of the basic issues related to services marketing and relationship marketing. The second part deals with the importance of quality for providing of services in tourism industry. At work were used methods of analysis and synthesis of theoretical knowledge of literature, articles and other publications about marketing services and relationship marketing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků VI. Mezinárodní vědecké konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků

  • ISBN

    978-80-7248-901-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    357-363

  • Název nakladatele

    SLU OPF

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    8. 11. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku