Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení měkkých dovedností pro řízení pracovního výkonu v podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002602" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002602 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení měkkých dovedností pro řízení pracovního výkonu v podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem stati je hodnocení úrovně měkkých dovedností budoucích absolventů studijního programu Ekonomika a management. První kapitola popisuje měkké dovednosti v pojetí profesních způsobilostí k výkonu profese budoucích ekonomů a manažerů v podnicích. Druhákapitola interpretuje výsledky empirické sondy o sebehodnocení měkkých dovedností posluchačů studijního programu Ekonomika a management na Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné, Slezské univerzity v Opavě. Třetí kapitola doporučuje kompetenční modelměkkých dovedností pro budoucí absolventy studijního programu Ekonomiky a managementu do praxe. Budoucí absolventi Ekonomiky a managementu rozvíjejí měkké dovednosti obsažené v kompetenčním modelu již v průběhu studia na vysoké škole. Závěr potvrzuje význam koučování měkkých dovedností jako profesních způsobilostí pro podnikovou praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of Soft Skills for Management of Job Performance in Company

  • Popis výsledku anglicky

    Aim of essay evaluates level soft skills of future graduates the study programme Economics and management. The first chapter describes soft skills as vocational competences for achievement professions of future economists and managers in companies. The second chapter interprets results of empirical research into themselves-valuation soft skills in view students of the study programme Economics and management on the Business Administration School in Karviná, Silesian University in Opava. The third chapter prefers competence model of soft skills for future graduates of the study programme Economies and management to practice. Future graduates of the Economics and management evolves soft skills included in competence model as early as of course study at university. The conclusion bears to sense and signification of coaching soft skills as vocational competences for company practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ekonomika a řízení podniku ve 21. století

  • ISBN

    978-80-248-3520-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    404-413

  • Název nakladatele

    VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    10. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku