Hodnocení měkkých dovedností pro řízení pracovního výkonu v podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002602" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002602 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení měkkých dovedností pro řízení pracovního výkonu v podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem stati je hodnocení úrovně měkkých dovedností budoucích absolventů studijního programu Ekonomika a management. První kapitola popisuje měkké dovednosti v pojetí profesních způsobilostí k výkonu profese budoucích ekonomů a manažerů v podnicích. Druhákapitola interpretuje výsledky empirické sondy o sebehodnocení měkkých dovedností posluchačů studijního programu Ekonomika a management na Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné, Slezské univerzity v Opavě. Třetí kapitola doporučuje kompetenční modelměkkých dovedností pro budoucí absolventy studijního programu Ekonomiky a managementu do praxe. Budoucí absolventi Ekonomiky a managementu rozvíjejí měkké dovednosti obsažené v kompetenčním modelu již v průběhu studia na vysoké škole. Závěr potvrzuje význam koučování měkkých dovedností jako profesních způsobilostí pro podnikovou praxi.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of Soft Skills for Management of Job Performance in Company
Popis výsledku anglicky
Aim of essay evaluates level soft skills of future graduates the study programme Economics and management. The first chapter describes soft skills as vocational competences for achievement professions of future economists and managers in companies. The second chapter interprets results of empirical research into themselves-valuation soft skills in view students of the study programme Economics and management on the Business Administration School in Karviná, Silesian University in Opava. The third chapter prefers competence model of soft skills for future graduates of the study programme Economies and management to practice. Future graduates of the Economics and management evolves soft skills included in competence model as early as of course study at university. The conclusion bears to sense and signification of coaching soft skills as vocational competences for company practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomika a řízení podniku ve 21. století
ISBN
978-80-248-3520-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
404-413
Název nakladatele
VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
10. 11. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—