The Competitiveness of Small and Medium-sized Enterprises in Retail
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002687" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002687 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Competitiveness of Small and Medium-sized Enterprises in Retail
Popis výsledku v původním jazyce
The small and medium- sized enterprises are very important part of economy. In last year the number of these companies stagnated, not only in the retail. This paper is focused on retail in Moravian- Silesian Region. The aim of this paper is firstly to determinate the theoretical bases and selected aspects of competitive ness of retail in Moravian-Silesian Region and secondly to analyse steps, which help to improve the competitiveness of chosen enterprises. The marginally part of this paper are the concepts of support for small and medium.The small and medium -sized enterprises are very important part of economy. In last year the number of these companies stagnated, not only in the retail. This paper is focused on retail in Moravian - Silesian Region. The aim of this paper is firstly to determinate the theoretical bases and selected aspects of competitive ness of retail in Moravian-Silesian Region and secondly to analyse steps, which help to improve the competitiveness of chosen enterpr
Název v anglickém jazyce
The Competitiveness of Small and Medium-sized Enterprises in Retail
Popis výsledku anglicky
The small and medium- sized enterprises are very important part of economy. In last year the number of these companies stagnated, not only in the retail. This paper is focused on retail in Moravian- Silesian Region. The aim of this paper is firstly to determinate the theoretical bases and selected aspects of competitive ness of retail in Moravian-Silesian Region and secondly to analyse steps, which help to improve the competitiveness of chosen enterprises. The marginally part of this paper are the concepts of support for small and medium.The small and medium -sized enterprises are very important part of economy. In last year the number of these companies stagnated, not only in the retail. This paper is focused on retail in Moravian - Silesian Region. The aim of this paper is firstly to determinate the theoretical bases and selected aspects of competitive ness of retail in Moravian-Silesian Region and secondly to analyse steps, which help to improve the competitiveness of chosen enterpr
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků XII. Mezinárodní vědecké konference HOSPODÁŘSKÁ POLITIKA V ČLENSKÝCH ZEMÍCH EVROPSKÉ UNIE
ISBN
978-80-7510-045-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1075-1084
Název nakladatele
SU OPF Karviná
Místo vydání
Karviná
Místo konání akce
Ostravice
Datum konání akce
16. 9. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—