Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Assessing Students´ Progress in Intercultural Communication Based on Self-Reflective Learning Diaries

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002721" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002721 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Assessing Students´ Progress in Intercultural Communication Based on Self-Reflective Learning Diaries

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article attempts to present students´ progress achieved during the development of a European project Erasmus Intensive Programme Effective Communication in Multicultural Teams approved in 2011 and finalized in March 2013. For the students participating in the IP, especially for Czech students, the course was the first opportunity to communicate with students coming from different culture background, where the teaching methods, approach to students, the extent of students´ autonomy, different teaching methods, and also tolerance to ethnic diversity were different.

  • Název v anglickém jazyce

    Assessing Students´ Progress in Intercultural Communication Based on Self-Reflective Learning Diaries

  • Popis výsledku anglicky

    The article attempts to present students´ progress achieved during the development of a European project Erasmus Intensive Programme Effective Communication in Multicultural Teams approved in 2011 and finalized in March 2013. For the students participating in the IP, especially for Czech students, the course was the first opportunity to communicate with students coming from different culture background, where the teaching methods, approach to students, the extent of students´ autonomy, different teaching methods, and also tolerance to ethnic diversity were different.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SGEM Conference on Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education

  • ISBN

    978-619-7105-29-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    643-651

  • Název nakladatele

    STEF92 Technology Ltd.

  • Místo vydání

    Albena

  • Místo konání akce

    Bulharsko

  • Datum konání akce

    2. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku