Assessing Students´ Progress in Intercultural Communication Based on Self-Reflective Learning Diaries
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002721" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002721 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Assessing Students´ Progress in Intercultural Communication Based on Self-Reflective Learning Diaries
Popis výsledku v původním jazyce
The article attempts to present students´ progress achieved during the development of a European project Erasmus Intensive Programme Effective Communication in Multicultural Teams approved in 2011 and finalized in March 2013. For the students participating in the IP, especially for Czech students, the course was the first opportunity to communicate with students coming from different culture background, where the teaching methods, approach to students, the extent of students´ autonomy, different teaching methods, and also tolerance to ethnic diversity were different.
Název v anglickém jazyce
Assessing Students´ Progress in Intercultural Communication Based on Self-Reflective Learning Diaries
Popis výsledku anglicky
The article attempts to present students´ progress achieved during the development of a European project Erasmus Intensive Programme Effective Communication in Multicultural Teams approved in 2011 and finalized in March 2013. For the students participating in the IP, especially for Czech students, the course was the first opportunity to communicate with students coming from different culture background, where the teaching methods, approach to students, the extent of students´ autonomy, different teaching methods, and also tolerance to ethnic diversity were different.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
SGEM Conference on Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education
ISBN
978-619-7105-29-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
643-651
Název nakladatele
STEF92 Technology Ltd.
Místo vydání
Albena
Místo konání akce
Bulharsko
Datum konání akce
2. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—