Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Knowledge of Regional Brands in Moravian-Silesian Region

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002739" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002739 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-114" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-114</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-114" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-114</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Knowledge of Regional Brands in Moravian-Silesian Region

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article deals with regional brands in the Moravian-Silesian region in the Czech Republic. Research was focused on finding out if consumers know regional brands and how this knowledge depends on demographic factors. The data were obtained by questionnaire survey and analysed by IBM SPSS. From the thousands of respondents the representative sample of 719 for MS region was created based on demographic factors of gender, age, education and income. The research analysis disclosed that consumer knowledgeof regional brands in MS region depends on education and income and is independent on gender and age.

  • Název v anglickém jazyce

    Knowledge of Regional Brands in Moravian-Silesian Region

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with regional brands in the Moravian-Silesian region in the Czech Republic. Research was focused on finding out if consumers know regional brands and how this knowledge depends on demographic factors. The data were obtained by questionnaire survey and analysed by IBM SPSS. From the thousands of respondents the representative sample of 719 for MS region was created based on demographic factors of gender, age, education and income. The research analysis disclosed that consumer knowledgeof regional brands in MS region depends on education and income and is independent on gender and age.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XVII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách

  • ISBN

    978-80-210-6840-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    880-886

  • Název nakladatele

    Neuvedeno

  • Místo vydání

    Neuvedeno

  • Místo konání akce

    Hustopeče

  • Datum konání akce

    18. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku