Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perceived Quality of Regional Products in MS Region

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002740" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002740 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Perceived Quality of Regional Products in MS Region

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article deals with the perceived quality of regional products in the Moravian-Silesian region in the Czech Republic. Research was focused on finding out what do consumers perceive as a quality product and what characteristics make a quality product.The data were obtained by questionnaire survey and analysed by IBM SPSS. From the thousands of respondents the representative sample of 719 for MS region was created based on demographic factors of gender, age, education and income. The research analysis disclosed that consumers in MS region are still price oriented and that the preference of quality over price does not depend on regional brand knowledge.

  • Název v anglickém jazyce

    Perceived Quality of Regional Products in MS Region

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the perceived quality of regional products in the Moravian-Silesian region in the Czech Republic. Research was focused on finding out what do consumers perceive as a quality product and what characteristics make a quality product.The data were obtained by questionnaire survey and analysed by IBM SPSS. From the thousands of respondents the representative sample of 719 for MS region was created based on demographic factors of gender, age, education and income. The research analysis disclosed that consumers in MS region are still price oriented and that the preference of quality over price does not depend on regional brand knowledge.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XI International Science Conference

  • ISBN

  • ISSN

    1307-6892

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    699-702

  • Název nakladatele

    Neuvedeno

  • Místo vydání

    Neuvedeno

  • Místo konání akce

    Řím

  • Datum konání akce

    18. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku