Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingové vnímání vymezeného segmentu zákazníků na trhu finančních služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F15%3A%230003567" target="_blank" >RIV/47813059:19520/15:#0003567 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingové vnímání vymezeného segmentu zákazníků na trhu finančních služeb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zaměřil na popis chování vymezené cílové skupiny zákazníků na trhu finančních služeb v České republice (Moravskoslezském kraji), a to ve věkové kategorii 50 - 60 let. Až do nedávné doby poskytovatelé finančních služeb měli malý zájem zacílit nabídku služeb na tuto specifickou skupinu zákazníků. Starší zákazníci (senioři) jsou často vnímání jako podnikatelsky neperspektivní. V současné době však pomalu začínají české podnikatelské subjekty reagovat na skutečnost, že senioři mohou mít větší finanční zdroje než mladší věkové skupiny. Tento segment má zároveň vyšší nároky a očekávání v oblasti poskytovaných služeb než dříve. Nezanedbatelnou skutečností je také fakt, že velikost tohoto segmentu díky probíhajícím demografickým změnám se zvětšuje. V oblasti marketingu, to znamená adaptaci na nové rozvrstvení společnosti, definování nových cílových skupin, hledání vhodných způsobů, jak získat, udržet a komunikovat s touto skupinou zákazníků. Pro potřeby tohoto článku byly anal

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing perception of the Defined Customers´Segment in the Financial Services Market

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with behaviour of the segment 50+ in the financial market in the Czech Republic (Moravian-Silesian Region). This segment could be said as the strong market power and it can be a crucial business potential for financial business units. Themain defined objective of this paper is description of the customers´ behaviour of the segment 50-60 years in the financial market in the Czech Republic (Moravian-Silesian Region) in the area of product, price, distribution and marketing communication policy. This paper is based on secondary data and data from primary marketing research. Paper determinates the basic problem areas as well as definition of financial services marketing, population aging in the Czech Republic, defining the primary researchproblem, hypotheses and primary research methodology. Finally the hypotheses are assessed and suitable marketing approach to selected segment at age of 50-60 years is proposed according to marketing research findings.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    XV

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    119-129

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus