Trends in external relationships building: An electronic media adoption in SME area
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F15%3A%230003596" target="_blank" >RIV/47813059:19520/15:#0003596 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Trends in external relationships building: An electronic media adoption in SME area
Popis výsledku v původním jazyce
Discuss main findings in area of external communication in case of SME in Moravian - Silesian Region as a case study. Communication channels (flows) are examined from the supplier till customer value chain. Main question is, which electronic media are effective and if the portfolio, used by SME has any relationship with business life cycle of examined businesses.
Název v anglickém jazyce
Trends in external relationships building: An electronic media adoption in SME area
Popis výsledku anglicky
Discuss main findings in area of external communication in case of SME in Moravian - Silesian Region as a case study. Communication channels (flows) are examined from the supplier till customer value chain. Main question is, which electronic media are effective and if the portfolio, used by SME has any relationship with business life cycle of examined businesses.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální ekonomické trendy v podnikání 2015
ISBN
978-80-7455-051-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
30-34
Název nakladatele
Moravská Vysoká Škola Olomouc
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
6. 5. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—