Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trends in external relationships building: An electronic media adoption in SME area

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F15%3A%230003596" target="_blank" >RIV/47813059:19520/15:#0003596 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Trends in external relationships building: An electronic media adoption in SME area

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Discuss main findings in area of external communication in case of SME in Moravian - Silesian Region as a case study. Communication channels (flows) are examined from the supplier till customer value chain. Main question is, which electronic media are effective and if the portfolio, used by SME has any relationship with business life cycle of examined businesses.

  • Název v anglickém jazyce

    Trends in external relationships building: An electronic media adoption in SME area

  • Popis výsledku anglicky

    Discuss main findings in area of external communication in case of SME in Moravian - Silesian Region as a case study. Communication channels (flows) are examined from the supplier till customer value chain. Main question is, which electronic media are effective and if the portfolio, used by SME has any relationship with business life cycle of examined businesses.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální ekonomické trendy v podnikání 2015

  • ISBN

    978-80-7455-051-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    30-34

  • Název nakladatele

    Moravská Vysoká Škola Olomouc

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    6. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku