Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F15%3A%230003609" target="_blank" >RIV/47813059:19520/15:#0003609 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Měnící se podmínky a struktur tržní poptávky nutí podniky vyvíjet nové strategie. Podnikatelské subjekty, které aplikují rostoucí strategii se dříve nebo později musí rozhodnout pro formu jejich expanze, a to nejen směrem k tuzemském trhu, ale také k zahraničním trhům. Internacionalizace podnikatelských aktivit je nezbytná pro většinu podnikatelských subjektů. Cílem této publikace je ukázat vybrané přístupy k procesu internacionalizace a internacionalizační modely a jejich aplikace u českých podniků

  • Název v anglickém jazyce

    Entrepreneurship of Small and Medium-Sized Enterprises on International Markets

  • Popis výsledku anglicky

    Changing conditions and market structures demand that many companies devise new strategies. The entrepreneurial subject, who applies the growth strategy, will have to decide soon or later about the form if his/her expansion not only on the domestic market, but also on the foreign market. Internationalization of entrepreneurial activities is the necessity for majority of entrepreneurial subjects. The purpose of this publication is to review selected methodological approaches concerning internationalization processes and related internationalization models and on this background it aims to investigate internationalization models of Czech companies.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87865-16-3

  • Počet stran knihy

    178

  • Název nakladatele

    Ekopress

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy