BENEFITS OF PRODUCT PROTECTIVE MARKING
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F15%3A%230003644" target="_blank" >RIV/47813059:19520/15:#0003644 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
BENEFITS OF PRODUCT PROTECTIVE MARKING
Popis výsledku v původním jazyce
The main aim of this article is to identify the attitude of Moravian-Silesian consumers to the product protective marking, based on its benefits. The authors therefore define brand in marketing, product protective marking, brand benefits, and brand value. After the secondary research on theoretical background, authors research the current situation of product protective marking in the Czech Republic and design their own categorization. This is the first benefit of this article that can be used by our Czech ministries to make the situation in product protective marking a bit clearer. The primary research is conducted on representative sample of 719 for Moravian-Silesian region, based on 4 demographic characteristics: age, gender, education, and income.The main goals are to assess consumers' knowledge of these brands and what benefits the brands provide. The outcomes are mostly according to premises from the secondary research, 73.1 % of respondents check only sometimes or only for spec
Název v anglickém jazyce
BENEFITS OF PRODUCT PROTECTIVE MARKING
Popis výsledku anglicky
The main aim of this article is to identify the attitude of Moravian-Silesian consumers to the product protective marking, based on its benefits. The authors therefore define brand in marketing, product protective marking, brand benefits, and brand value. After the secondary research on theoretical background, authors research the current situation of product protective marking in the Czech Republic and design their own categorization. This is the first benefit of this article that can be used by our Czech ministries to make the situation in product protective marking a bit clearer. The primary research is conducted on representative sample of 719 for Moravian-Silesian region, based on 4 demographic characteristics: age, gender, education, and income.The main goals are to assess consumers' knowledge of these brands and what benefits the brands provide. The outcomes are mostly according to premises from the secondary research, 73.1 % of respondents check only sometimes or only for spec
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 13th International Conference "ECONOMIC POLICY IN THE EUROPEAN UNION MEMBER COUNTRIES"
ISBN
978-80-248-3796-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
634-645
Název nakladatele
VŠB-TU Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Karolinka
Datum konání akce
2. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—