Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

BENEFITS OF PRODUCT PROTECTIVE MARKING

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F15%3A%230003644" target="_blank" >RIV/47813059:19520/15:#0003644 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    BENEFITS OF PRODUCT PROTECTIVE MARKING

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main aim of this article is to identify the attitude of Moravian-Silesian consumers to the product protective marking, based on its benefits. The authors therefore define brand in marketing, product protective marking, brand benefits, and brand value. After the secondary research on theoretical background, authors research the current situation of product protective marking in the Czech Republic and design their own categorization. This is the first benefit of this article that can be used by our Czech ministries to make the situation in product protective marking a bit clearer. The primary research is conducted on representative sample of 719 for Moravian-Silesian region, based on 4 demographic characteristics: age, gender, education, and income.The main goals are to assess consumers' knowledge of these brands and what benefits the brands provide. The outcomes are mostly according to premises from the secondary research, 73.1 % of respondents check only sometimes or only for spec

  • Název v anglickém jazyce

    BENEFITS OF PRODUCT PROTECTIVE MARKING

  • Popis výsledku anglicky

    The main aim of this article is to identify the attitude of Moravian-Silesian consumers to the product protective marking, based on its benefits. The authors therefore define brand in marketing, product protective marking, brand benefits, and brand value. After the secondary research on theoretical background, authors research the current situation of product protective marking in the Czech Republic and design their own categorization. This is the first benefit of this article that can be used by our Czech ministries to make the situation in product protective marking a bit clearer. The primary research is conducted on representative sample of 719 for Moravian-Silesian region, based on 4 demographic characteristics: age, gender, education, and income.The main goals are to assess consumers' knowledge of these brands and what benefits the brands provide. The outcomes are mostly according to premises from the secondary research, 73.1 % of respondents check only sometimes or only for spec

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 13th International Conference "ECONOMIC POLICY IN THE EUROPEAN UNION MEMBER COUNTRIES"

  • ISBN

    978-80-248-3796-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    634-645

  • Název nakladatele

    VŠB-TU Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Karolinka

  • Datum konání akce

    2. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku