Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti využití regionálního značení produktů v Moravskoslezském kraji pohledem cross-kulturního marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F15%3A%230003648" target="_blank" >RIV/47813059:19520/15:#0003648 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti využití regionálního značení produktů v Moravskoslezském kraji pohledem cross-kulturního marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zabývá problematikou regionálního značení. Jejím cílem je pohledem cross-kulturního marketingu vyhodnotit možnosti využití regionálního značení Asociace regionálních značek v Moravskoslezském kraji a zformulovat doporučení pro zlepšení těchto možností. Proto je zjištěna vhodnost MS kraje pro regionální značku výzkumem spotřebitelského etnocentrismu, provedena analýza názoru spotřebitelů MS kraje na regionální značení a analýza názorů firem z celé ČR využívajících toto značení. Použitou metodou primárního výzkumu je dotazování, technika dotazníku. Na zjištění spotřebitelského etnocentrismu je použita technika CETSCALE, která potvrdila vhodnost MS kraje k regionálnímu značení. Výzkumy spotřebitelského chování a názoru firem odhalily problémové oblasti regionálního značení, proto byla formulována doporučení a návrhy pro jejich odstranění, v oblastech změny komunikace a změny principů fungování.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of regional product brand utilization in Moravian-Silesian Region from the cross-cultural marketing point of view

  • Popis výsledku anglicky

    The publication deals with regional brands. Its aim is to utilize the cross-cultural marketing to evaluate the possibility of using the marking of Association of Regional brands in the Moravian-Silesian Region and to formulate recommendations to improvethese possibilities. Therefore, the suitability of the MS Region for a regional brand is determined, consumer ethnocentrism is researched through an analysis of consumer opinion Silesian Region on regional labels, and analysis of the company opinions from the entire country on reginal labeling is conducted. The method used in primary research is survey, questionnaire technique. The findings of consumer ethnocentrism through CETSCALE technique are used to confirm the adequacy of the MS Region for regional labeling. Researches on consumer behavior and company opinions revealed the problem areas of regional labeling, therefore contains recommendations and suggestions for their removal with changes in the areas of communication and changes

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7510-169-3

  • Počet stran knihy

    131

  • Název nakladatele

    OPF SLU

  • Místo vydání

    Karviná

  • Kód UT WoS knihy