Možnosti využití regionálního značení produktů v Moravskoslezském kraji pohledem cross-kulturního marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F15%3A%230003648" target="_blank" >RIV/47813059:19520/15:#0003648 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti využití regionálního značení produktů v Moravskoslezském kraji pohledem cross-kulturního marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zabývá problematikou regionálního značení. Jejím cílem je pohledem cross-kulturního marketingu vyhodnotit možnosti využití regionálního značení Asociace regionálních značek v Moravskoslezském kraji a zformulovat doporučení pro zlepšení těchto možností. Proto je zjištěna vhodnost MS kraje pro regionální značku výzkumem spotřebitelského etnocentrismu, provedena analýza názoru spotřebitelů MS kraje na regionální značení a analýza názorů firem z celé ČR využívajících toto značení. Použitou metodou primárního výzkumu je dotazování, technika dotazníku. Na zjištění spotřebitelského etnocentrismu je použita technika CETSCALE, která potvrdila vhodnost MS kraje k regionálnímu značení. Výzkumy spotřebitelského chování a názoru firem odhalily problémové oblasti regionálního značení, proto byla formulována doporučení a návrhy pro jejich odstranění, v oblastech změny komunikace a změny principů fungování.
Název v anglickém jazyce
Possibilities of regional product brand utilization in Moravian-Silesian Region from the cross-cultural marketing point of view
Popis výsledku anglicky
The publication deals with regional brands. Its aim is to utilize the cross-cultural marketing to evaluate the possibility of using the marking of Association of Regional brands in the Moravian-Silesian Region and to formulate recommendations to improvethese possibilities. Therefore, the suitability of the MS Region for a regional brand is determined, consumer ethnocentrism is researched through an analysis of consumer opinion Silesian Region on regional labels, and analysis of the company opinions from the entire country on reginal labeling is conducted. The method used in primary research is survey, questionnaire technique. The findings of consumer ethnocentrism through CETSCALE technique are used to confirm the adequacy of the MS Region for regional labeling. Researches on consumer behavior and company opinions revealed the problem areas of regional labeling, therefore contains recommendations and suggestions for their removal with changes in the areas of communication and changes
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7510-169-3
Počet stran knihy
131
Název nakladatele
OPF SLU
Místo vydání
Karviná
Kód UT WoS knihy
—