Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Quality of Catering Services in the Context of Hygiene and Customer Satisfaction

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F16%3A00010608" target="_blank" >RIV/47813059:19520/16:00010608 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vspj.cz/tvurci-cinnost-a-projekty/casopisy-vspj/studia-turistica" target="_blank" >http://www.vspj.cz/tvurci-cinnost-a-projekty/casopisy-vspj/studia-turistica</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Quality of Catering Services in the Context of Hygiene and Customer Satisfaction

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper discusses the quality of catering services, with a particular focus on hygiene and operation of certification available in this area. The aim of article is to determine how to approach the operators of restaurants in Karvina to ensure the quality of catering services in connection with hygiene and customer satisfaction, and make recommendations for the implementation of new trend. The quality can be seen both from the customer's perspective and from the perspective of internal regulations, which focus on food safety. The need to promote special events in restaurants is based on the objective of ensuring a steady supply of customers. Restaurant operators know about it obviously and try to enrich their range of such products. In conclusion, we recommend the implementation of the current trend in the menu of restaurants and specifically support of regional gastronomy.

  • Název v anglickém jazyce

    The Quality of Catering Services in the Context of Hygiene and Customer Satisfaction

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses the quality of catering services, with a particular focus on hygiene and operation of certification available in this area. The aim of article is to determine how to approach the operators of restaurants in Karvina to ensure the quality of catering services in connection with hygiene and customer satisfaction, and make recommendations for the implementation of new trend. The quality can be seen both from the customer's perspective and from the perspective of internal regulations, which focus on food safety. The need to promote special events in restaurants is based on the objective of ensuring a steady supply of customers. Restaurant operators know about it obviously and try to enrich their range of such products. In conclusion, we recommend the implementation of the current trend in the menu of restaurants and specifically support of regional gastronomy.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    STUDIA TURISTICA

  • ISSN

    1804-252X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    7

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    15-26

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus