Uplatňování trendů a orientace na zákazníka v pohostinských zařízeních v Jihlavě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231002336" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1002336 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Uplatňování trendů a orientace na zákazníka v pohostinských zařízeních v Jihlavě
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá uplatňováním trendů a orientací na zákazníka v pohostinských zařízeních v Jihlavě. Hodnotí spokojenost návštěvníků se službami pohostinských zařízení a respektování současných trendů na trhu pohostinských služeb. Klíčová slova: kvalita, pohostinské zařízení, spokojenost, trendy.
Název v anglickém jazyce
Application of Trends and Customers Orientation in Restaurants in Jihlava
Popis výsledku anglicky
The article deals with the application of trends and customer orientation in restaurants in Jihlava. It assesses satisfaction of customers with the restauransts services and how they respect some current trends in the market of catering services.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy cestovního ruchu
ISBN
978-80-87035-56-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
136-144
Název nakladatele
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
Jihlava
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—