Review of Current Digital Trends in Customer Service
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F21%3A00008906" target="_blank" >RIV/46747885:24310/21:00008906 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Review of Current Digital Trends in Customer Service
Popis výsledku v původním jazyce
Many companies are providing their customer services mainly through human operators and representatives. Now, more than ever, the companies must be on top of the trends in improving customer services in which digitization plays a vital part. This paper looks at current digital trends in customer service and analyzes them from different perspectives. In addition, this paper may pose as an overview of technologies that companies can implement to level up their service.
Název v anglickém jazyce
Review of Current Digital Trends in Customer Service
Popis výsledku anglicky
Many companies are providing their customer services mainly through human operators and representatives. Now, more than ever, the companies must be on top of the trends in improving customer services in which digitization plays a vital part. This paper looks at current digital trends in customer service and analyzes them from different perspectives. In addition, this paper may pose as an overview of technologies that companies can implement to level up their service.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů