Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Review of Current Digital Trends in Customer Service

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F21%3A00008906" target="_blank" >RIV/46747885:24310/21:00008906 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Review of Current Digital Trends in Customer Service

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Many companies are providing their customer services mainly through human operators and representatives. Now, more than ever, the companies must be on top of the trends in improving customer services in which digitization plays a vital part. This paper looks at current digital trends in customer service and analyzes them from different perspectives. In addition, this paper may pose as an overview of technologies that companies can implement to level up their service.

  • Název v anglickém jazyce

    Review of Current Digital Trends in Customer Service

  • Popis výsledku anglicky

    Many companies are providing their customer services mainly through human operators and representatives. Now, more than ever, the companies must be on top of the trends in improving customer services in which digitization plays a vital part. This paper looks at current digital trends in customer service and analyzes them from different perspectives. In addition, this paper may pose as an overview of technologies that companies can implement to level up their service.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů