Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer Orientation as a Competitive Factor at the Market of Catering Services

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231002957" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1002957 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Orientácia na zákazníka ako faktor konkurencieschopnosti na trhu pohostinských služieb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úspešnosť pohostinského zariadenia v súčasných ekonomických podmienkach závisí od jeho schopnosti presadiť sa na trhu pohostinských služieb, schopnosti získať a udržať si zákazníka a generovať zisk. Príspevok chápe konkurencieschopnosť pohostinského zariadenia ako schopnosť preniknúť ponukou jeho produktu na trh pohostinských služieb a z výmeny získať komparatívne výhody. Zaoberá sa teóriou konkurenčnej výhody s aplikáciou na trh pohostinských služieb. Pritom venuje pozornosť najmä komparatívnym výhodám. Poukazuje na skutočnosti, ktoré umožňujú pohostinskému zariadeniu vytvoriť a udržať si relatívne stálu pozíciu na trhu. Orientácia na potreby a želania zákazníkov je jedným z faktorov, ktoré môžu významne ovplyvniť úspešnosť pohostinského zariadenia. Verným sa totiž stáva len spokojný zákazník. Cieľom príspevku je prezentovať orientáciu na zákazníka ako jeden z podstatných faktorov konkurencieschopnosti na trhu pohostinských služieb. Príspevok venuje pozornosť skutočnostiam, ktoré môžu

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Orientation as a Competitive Factor at the Market of Catering Services

  • Popis výsledku anglicky

    In the current economic conditions denpends the success of restaurant on its ability to succed at the market of catering services, at its ability to acquire and retain customers and generate profit. The article understands the competitiveness of restaurants like the ability to offer its product to the market of catering services and from exchange get a comparative advantage. It deals with the theory of competitive advantage with the application on the market of catering servicesIt pays attention to comparative advantages. It refers to the facts that allowing restaurants to create and hold a relatively stable market position. Focus on customer needs and wishes is one of the factors that can affect the success of restaurants. Faithful is becoming just asatisfied customer. The aim of this paper is to present the customer orientation as one of the main factors of competitiveness in the market of catering services. The article marks the factors which may influence customer satisfaction and

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Konkurenceschopnost v cestovním ruchu, gastronomii a hotelnictví

  • ISBN

    978-80-87300-18-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    153-162

  • Název nakladatele

    Vysoká škola obchodní a hotelová

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku