Customer Orientation as a Competitive Factor at the Market of Catering Services
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231002957" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1002957 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Orientácia na zákazníka ako faktor konkurencieschopnosti na trhu pohostinských služieb
Popis výsledku v původním jazyce
Úspešnosť pohostinského zariadenia v súčasných ekonomických podmienkach závisí od jeho schopnosti presadiť sa na trhu pohostinských služieb, schopnosti získať a udržať si zákazníka a generovať zisk. Príspevok chápe konkurencieschopnosť pohostinského zariadenia ako schopnosť preniknúť ponukou jeho produktu na trh pohostinských služieb a z výmeny získať komparatívne výhody. Zaoberá sa teóriou konkurenčnej výhody s aplikáciou na trh pohostinských služieb. Pritom venuje pozornosť najmä komparatívnym výhodám. Poukazuje na skutočnosti, ktoré umožňujú pohostinskému zariadeniu vytvoriť a udržať si relatívne stálu pozíciu na trhu. Orientácia na potreby a želania zákazníkov je jedným z faktorov, ktoré môžu významne ovplyvniť úspešnosť pohostinského zariadenia. Verným sa totiž stáva len spokojný zákazník. Cieľom príspevku je prezentovať orientáciu na zákazníka ako jeden z podstatných faktorov konkurencieschopnosti na trhu pohostinských služieb. Príspevok venuje pozornosť skutočnostiam, ktoré môžu
Název v anglickém jazyce
Customer Orientation as a Competitive Factor at the Market of Catering Services
Popis výsledku anglicky
In the current economic conditions denpends the success of restaurant on its ability to succed at the market of catering services, at its ability to acquire and retain customers and generate profit. The article understands the competitiveness of restaurants like the ability to offer its product to the market of catering services and from exchange get a comparative advantage. It deals with the theory of competitive advantage with the application on the market of catering servicesIt pays attention to comparative advantages. It refers to the facts that allowing restaurants to create and hold a relatively stable market position. Focus on customer needs and wishes is one of the factors that can affect the success of restaurants. Faithful is becoming just asatisfied customer. The aim of this paper is to present the customer orientation as one of the main factors of competitiveness in the market of catering services. The article marks the factors which may influence customer satisfaction and
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Konkurenceschopnost v cestovním ruchu, gastronomii a hotelnictví
ISBN
978-80-87300-18-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
153-162
Název nakladatele
Vysoká škola obchodní a hotelová
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—