Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ZMĚNY TURISTICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI DESTINACE ČESKO

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F17%3A00010600" target="_blank" >RIV/47813059:19520/17:00010600 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ZMĚNY TURISTICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI DESTINACE ČESKO

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Turistická návštěvnost destinací a příjezdový cestovní ruch se neustále mění v důsledku mnoha faktorů (ekonomických, bezpečnostních, politických, ekologických, zdravotních, změny trendů, potřeb a požadavků turistů ap.). Článek se zabývá zkoumáním změn v turistické návštěvnosti destinace Česko pro klíčové segmenty zahraniční příjezdové turistiky, se zaměřením na turistickou návštěvnost z Ruska a Číny. V článku jsou použity metody analýzy a vyhodnocování údajů o aktuální zahraniční návštěvnosti Česka. Uvedené jsou charakteristiky a zkoumány jsou příčiny změny socio - demografických preferencí incomingu vybraných cílových skupin. Výsledkem jsou specifická doporučení, jak tyto konkrétní turistické segmenty oslovit, pracovat s nimi a podpořit jejich příjezdy do naší země.

  • Název v anglickém jazyce

    Changes in tourist attendance of the destination Czechia

  • Popis výsledku anglicky

    Tourist destinations attendance and inbound tourism is constantly changing due to many diverse factors (economic, security, political, environmental, health, changes in trends, needs and demands of tourists). The article explores changes in tourist attendance of the Czechia destination in the fied of incoming tourism, focusing on tourist attendance from Russia and China. In the article are used the methods of analysis and assessment of available data on the current Czech incoming. Defined are characteristics and explored are the reasons for changes in socio - demographic preferences of incoming tourism. The results are the recommendations as to reach out this selected tourism segments and support their arrivals to our country, for better economic profit.Tourist attendance, incoming, destination Czechia, tourists from Russia and China

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Medzinárodné vzťahy 2016: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky

  • ISBN

    978-80-225-4365-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    661-672

  • Název nakladatele

    Ekonóm Publishing EU Fakulta medzinárodných vzťahov Bratislava

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    1. 12. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku