Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DECISION-MAKING PROCESSES IN DEALING WITH PROBLEMS IN CUSTOMER SERVICE AREA

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F17%3A00010925" target="_blank" >RIV/47813059:19520/17:00010925 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    DECISION-MAKING PROCESSES IN DEALING WITH PROBLEMS IN CUSTOMER SERVICE AREA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The goods blocked in virtual shopping cart in an online shop may cause a few complications. On one hand, the goods become unavailable for other customers and on the other, it may cause loss of interest in finishing a deal and the damage of the company's brand. Leading a customer in putting the goods into the cart creates the costs, which may be unnecessary if the purchase is not finished. To arrange better quality of customer service, companies must keep more stored goods, which again brings increasing the costs. The aim of the article is to propose a decision-making model, which the company should follow in case of blocking the goods in the shopping cart in an online shop. The article is divided into two main parts. The first part deals with the research of available literature in this field. In the second part, a process map of the decision-making process will be created, based on experience from a real company. This map can serve as general instructions to follow in case of blocking the goods in the cart and it can reduce negative effects of company's decisions in dealing with the particular problem.

  • Název v anglickém jazyce

    DECISION-MAKING PROCESSES IN DEALING WITH PROBLEMS IN CUSTOMER SERVICE AREA

  • Popis výsledku anglicky

    The goods blocked in virtual shopping cart in an online shop may cause a few complications. On one hand, the goods become unavailable for other customers and on the other, it may cause loss of interest in finishing a deal and the damage of the company's brand. Leading a customer in putting the goods into the cart creates the costs, which may be unnecessary if the purchase is not finished. To arrange better quality of customer service, companies must keep more stored goods, which again brings increasing the costs. The aim of the article is to propose a decision-making model, which the company should follow in case of blocking the goods in the shopping cart in an online shop. The article is divided into two main parts. The first part deals with the research of available literature in this field. In the second part, a process map of the decision-making process will be created, based on experience from a real company. This map can serve as general instructions to follow in case of blocking the goods in the cart and it can reduce negative effects of company's decisions in dealing with the particular problem.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International conference on Decision Making for Small and Medium-Sized Enterprises

  • ISBN

    978-80-7510-243-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    48-56

  • Název nakladatele

    SU OPF Karviná

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    4. 5. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku