Značka jako prostředek orientace spotřebitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A22081" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:22081 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Značka jako prostředek orientace spotřebitele
Popis výsledku v původním jazyce
V obrovském množství různorodých výrobků je pro zákazníky mnohdy obtížné se orientovat při nákupu. Pro většinu spotřebitelů zůstává stále jako hlavní rozhodovací kritérium cena, na druhé místě je nejčastěji uváděna kvalita. K lepšímu a snazšímu výběru slouží také značky a další symboly, které výrobci umísťují na obaly svých výrobků.
Název v anglickém jazyce
Symbol as an instrument of customers orientation
Popis výsledku anglicky
In a vast and heterogeneous bulk of goods is sometimes difficult to orientate for customers during shopping process. Major customer part makes still a buying decision along a price and on the second position along a quality. Symbols and other signs placed on package, can serve for easier and better customer?s choice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2007
ISBN
978-80-86633-87-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
120-124
Název nakladatele
MSD, spol.sr.o.
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
8. 3. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—