Education in Information Technology Focused on CRM Systems
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F17%3A00010997" target="_blank" >RIV/47813059:19520/17:00010997 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Education in Information Technology Focused on CRM Systems
Popis výsledku v původním jazyce
This paper focuses on education in IT (Information Technology) education and interest is oriented on CRM (Customer Relationship Management) systems. Customers are at the center of all companies and organizations; therefore, there is a natural interest in CRM systems. It is impossible to know all CRM systems, but it is possible to choose a CRM system for further education aimed at optimal implementation. Mentioned solution supports instant access and relies on a template where IT users set CRM requirements step by step. This template design is used to select a CRM system for further knowledge and implementation.
Název v anglickém jazyce
Education in Information Technology Focused on CRM Systems
Popis výsledku anglicky
This paper focuses on education in IT (Information Technology) education and interest is oriented on CRM (Customer Relationship Management) systems. Customers are at the center of all companies and organizations; therefore, there is a natural interest in CRM systems. It is impossible to know all CRM systems, but it is possible to choose a CRM system for further education aimed at optimal implementation. Mentioned solution supports instant access and relies on a template where IT users set CRM requirements step by step. This template design is used to select a CRM system for further knowledge and implementation.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International Journal of Education and Learning Systems
ISSN
2367-8933
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
2017
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
401-406
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—