Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Education in Information Technology Focused on CRM Systems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F17%3A00010997" target="_blank" >RIV/47813059:19520/17:00010997 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Education in Information Technology Focused on CRM Systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper focuses on education in IT (Information Technology) education and interest is oriented on CRM (Customer Relationship Management) systems. Customers are at the center of all companies and organizations; therefore, there is a natural interest in CRM systems. It is impossible to know all CRM systems, but it is possible to choose a CRM system for further education aimed at optimal implementation. Mentioned solution supports instant access and relies on a template where IT users set CRM requirements step by step. This template design is used to select a CRM system for further knowledge and implementation.

  • Název v anglickém jazyce

    Education in Information Technology Focused on CRM Systems

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on education in IT (Information Technology) education and interest is oriented on CRM (Customer Relationship Management) systems. Customers are at the center of all companies and organizations; therefore, there is a natural interest in CRM systems. It is impossible to know all CRM systems, but it is possible to choose a CRM system for further education aimed at optimal implementation. Mentioned solution supports instant access and relies on a template where IT users set CRM requirements step by step. This template design is used to select a CRM system for further knowledge and implementation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Education and Learning Systems

  • ISSN

    2367-8933

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2017

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    401-406

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus