Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

METHODS FOR CREATING PERSONALIZED MARKETING

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F17%3A00011022" target="_blank" >RIV/47813059:19520/17:00011022 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    METHODS FOR CREATING PERSONALIZED MARKETING

  • Popis výsledku v původním jazyce

    To improve sales performance in B2B online marketing communication, we often use marketing channels such as e-mail. Therefore, it is required to develop effective campaigns to promote the product and secure the purchase transactions. The aim of the article is to document the use of personalized marketing content in B2B online communication and point out the best practices. The aim will be achieved through theoretical debate, methodology, research results and discussion. Theoretical debate will focus on content marketing, especially on B2B, marketing automation and its tools. Our research approach to content marketing personalization is through the use of A/B testing, such as wording effectiveness between the several industries to make the campaign visitors visit website where they can make a purchase. Through the use of marketing automation tools we were able to gather data from thousands of recipients and figure out the best practices. Such findings provide deeper insights into the us e of those tools for personalized marketing content and their impact on sales performance. Brand loyalty. Consumer engagement. Facebook. Social media. Social networks

  • Název v anglickém jazyce

    METHODS FOR CREATING PERSONALIZED MARKETING

  • Popis výsledku anglicky

    To improve sales performance in B2B online marketing communication, we often use marketing channels such as e-mail. Therefore, it is required to develop effective campaigns to promote the product and secure the purchase transactions. The aim of the article is to document the use of personalized marketing content in B2B online communication and point out the best practices. The aim will be achieved through theoretical debate, methodology, research results and discussion. Theoretical debate will focus on content marketing, especially on B2B, marketing automation and its tools. Our research approach to content marketing personalization is through the use of A/B testing, such as wording effectiveness between the several industries to make the campaign visitors visit website where they can make a purchase. Through the use of marketing automation tools we were able to gather data from thousands of recipients and figure out the best practices. Such findings provide deeper insights into the us e of those tools for personalized marketing content and their impact on sales performance. Brand loyalty. Consumer engagement. Facebook. Social media. Social networks

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th - 8th November 2017

  • ISBN

    978-80-8105-918-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    434-439

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia

  • Místo vydání

    Smolenice

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    7. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku