Development of the European project Erasmus+ ECMT - evaluation based on students' ?self-reflective learning journals and essays.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F18%3A00011141" target="_blank" >RIV/47813059:19520/18:00011141 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/47813059:19520/17:00010891
Výsledek na webu
<a href="https://ke.uniza.sk/konferencia" target="_blank" >https://ke.uniza.sk/konferencia</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Development of the European project Erasmus+ ECMT - evaluation based on students' ?self-reflective learning journals and essays.
Popis výsledku v původním jazyce
The article presents a crucial feedback both for the organizers of the Intensive Programme Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams within Erasmus+ who prepared and participated in the second round of the course and for the EU funds providers as the analysed data was collected from students´ self-reflective diaries after the intensive course in Technical University in Wildau had been held. The goal of the research is to monitor, compare and evaluate students´ progress from project partner universities to conduct an analysis of the acquired data based on information from self.-reflective essays, and above all to recommend improvements for the next round of the IP course in 2019.
Název v anglickém jazyce
Development of the European project Erasmus+ ECMT - evaluation based on students' ?self-reflective learning journals and essays.
Popis výsledku anglicky
The article presents a crucial feedback both for the organizers of the Intensive Programme Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams within Erasmus+ who prepared and participated in the second round of the course and for the EU funds providers as the analysed data was collected from students´ self-reflective diaries after the intensive course in Technical University in Wildau had been held. The goal of the research is to monitor, compare and evaluate students´ progress from project partner universities to conduct an analysis of the acquired data based on information from self.-reflective essays, and above all to recommend improvements for the next round of the IP course in 2019.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES
ISBN
978-80-8154-212-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
636-643
Název nakladatele
University of Zilina
Místo vydání
RAJECKE TEPLICE
Místo konání akce
Rajecke Teplice
Datum konání akce
10. 11. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—