Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of the European project Erasmus+ ECMT - evaluation based on students' ?self-reflective learning journals and essays.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F18%3A00011141" target="_blank" >RIV/47813059:19520/18:00011141 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/47813059:19520/17:00010891

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ke.uniza.sk/konferencia" target="_blank" >https://ke.uniza.sk/konferencia</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of the European project Erasmus+ ECMT - evaluation based on students' ?self-reflective learning journals and essays.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article presents a crucial feedback both for the organizers of the Intensive Programme Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams within Erasmus+ who prepared and participated in the second round of the course and for the EU funds providers as the analysed data was collected from students´ self-reflective diaries after the intensive course in Technical University in Wildau had been held. The goal of the research is to monitor, compare and evaluate students´ progress from project partner universities to conduct an analysis of the acquired data based on information from self.-reflective essays, and above all to recommend improvements for the next round of the IP course in 2019.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of the European project Erasmus+ ECMT - evaluation based on students' ?self-reflective learning journals and essays.

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents a crucial feedback both for the organizers of the Intensive Programme Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams within Erasmus+ who prepared and participated in the second round of the course and for the EU funds providers as the analysed data was collected from students´ self-reflective diaries after the intensive course in Technical University in Wildau had been held. The goal of the research is to monitor, compare and evaluate students´ progress from project partner universities to conduct an analysis of the acquired data based on information from self.-reflective essays, and above all to recommend improvements for the next round of the IP course in 2019.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES

  • ISBN

    978-80-8154-212-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    636-643

  • Název nakladatele

    University of Zilina

  • Místo vydání

    RAJECKE TEPLICE

  • Místo konání akce

    Rajecke Teplice

  • Datum konání akce

    10. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku