Significance of ECMT+ Participants' Feedback for their Future Entrepreneurial Careers within the EU.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F18%3A00011143" target="_blank" >RIV/47813059:19520/18:00011143 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.ekf.vsb.cz/icei/cs" target="_blank" >https://www.ekf.vsb.cz/icei/cs</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Significance of ECMT+ Participants' Feedback for their Future Entrepreneurial Careers within the EU.
Popis výsledku v původním jazyce
The article introduces a unique Erasmus+ programme developed by the consortium of 7 European universities titled Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (2016-2019) with the aim to teach students communicate effectively within multicultural teams during a ten-day course while solving and creating case studies being guided by a team of experts from partner institutions and companies. The goal of the article is to present the outcomes of the comparison of two groups of students to identify students' opinions to be able to implement the results into further activities within the International Programme and it could help teachers to enhance the curricula at universities.
Název v anglickém jazyce
Significance of ECMT+ Participants' Feedback for their Future Entrepreneurial Careers within the EU.
Popis výsledku anglicky
The article introduces a unique Erasmus+ programme developed by the consortium of 7 European universities titled Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (2016-2019) with the aim to teach students communicate effectively within multicultural teams during a ten-day course while solving and creating case studies being guided by a team of experts from partner institutions and companies. The goal of the article is to present the outcomes of the comparison of two groups of students to identify students' opinions to be able to implement the results into further activities within the International Programme and it could help teachers to enhance the curricula at universities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International Conference on European Integration 2018
ISBN
978-80-248-4169-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
447-455
Název nakladatele
VŠB - Technical University of Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
17. 5. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—