Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Significance of ECMT+ Participants' Feedback for their Future Entrepreneurial Careers within the EU.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F18%3A00011143" target="_blank" >RIV/47813059:19520/18:00011143 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.ekf.vsb.cz/icei/cs" target="_blank" >https://www.ekf.vsb.cz/icei/cs</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Significance of ECMT+ Participants' Feedback for their Future Entrepreneurial Careers within the EU.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article introduces a unique Erasmus+ programme developed by the consortium of 7 European universities titled Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (2016-2019) with the aim to teach students communicate effectively within multicultural teams during a ten-day course while solving and creating case studies being guided by a team of experts from partner institutions and companies. The goal of the article is to present the outcomes of the comparison of two groups of students to identify students' opinions to be able to implement the results into further activities within the International Programme and it could help teachers to enhance the curricula at universities.

  • Název v anglickém jazyce

    Significance of ECMT+ Participants' Feedback for their Future Entrepreneurial Careers within the EU.

  • Popis výsledku anglicky

    The article introduces a unique Erasmus+ programme developed by the consortium of 7 European universities titled Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (2016-2019) with the aim to teach students communicate effectively within multicultural teams during a ten-day course while solving and creating case studies being guided by a team of experts from partner institutions and companies. The goal of the article is to present the outcomes of the comparison of two groups of students to identify students' opinions to be able to implement the results into further activities within the International Programme and it could help teachers to enhance the curricula at universities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Conference on European Integration 2018

  • ISBN

    978-80-248-4169-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    447-455

  • Název nakladatele

    VŠB - Technical University of Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    17. 5. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku