Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-LEARNING IN A SUSTAINABLE SOCIETY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F19%3AA0000089" target="_blank" >RIV/47813059:19520/19:A0000089 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-LEARNING IN A SUSTAINABLE SOCIETY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on e-learning to support IT (information technology) skills for a sustainable society. Perhaps all entrepreneurs are interested in innovation, artificial intelligence and industry 4.0. IT delivers solutions in the form of simulation, alerting, autonomous robots, and machine learning based on artificial intelligence data. For education and e-learning, it is the responsibility to refine the skills of students to work with intelligences and automated processes. Advanced skills are needed to work with an intelligent personal assistant, intelligent knowledge navigator, smart calendar, views of social media conversation, or personalized marketing. Practical examples are based on experiences from courses devoted to operating systems and CRM systems.

  • Název v anglickém jazyce

    E-LEARNING IN A SUSTAINABLE SOCIETY

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on e-learning to support IT (information technology) skills for a sustainable society. Perhaps all entrepreneurs are interested in innovation, artificial intelligence and industry 4.0. IT delivers solutions in the form of simulation, alerting, autonomous robots, and machine learning based on artificial intelligence data. For education and e-learning, it is the responsibility to refine the skills of students to work with intelligences and automated processes. Advanced skills are needed to work with an intelligent personal assistant, intelligent knowledge navigator, smart calendar, views of social media conversation, or personalized marketing. Practical examples are based on experiences from courses devoted to operating systems and CRM systems.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10200 - Computer and information sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference Proceedings: E- Learning and STEM Education „E-learning”, 11.

  • ISBN

    9788366055117

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    705

  • Strana od-do

    69-78

  • Název nakladatele

    Studio Noa for University of Silesia

  • Místo vydání

    Katowice-Cieszyn

  • Místo konání akce

    Katowice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku