E-LEARNING IN A SUSTAINABLE SOCIETY
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F19%3AA0000089" target="_blank" >RIV/47813059:19520/19:A0000089 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
E-LEARNING IN A SUSTAINABLE SOCIETY
Popis výsledku v původním jazyce
The paper focuses on e-learning to support IT (information technology) skills for a sustainable society. Perhaps all entrepreneurs are interested in innovation, artificial intelligence and industry 4.0. IT delivers solutions in the form of simulation, alerting, autonomous robots, and machine learning based on artificial intelligence data. For education and e-learning, it is the responsibility to refine the skills of students to work with intelligences and automated processes. Advanced skills are needed to work with an intelligent personal assistant, intelligent knowledge navigator, smart calendar, views of social media conversation, or personalized marketing. Practical examples are based on experiences from courses devoted to operating systems and CRM systems.
Název v anglickém jazyce
E-LEARNING IN A SUSTAINABLE SOCIETY
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on e-learning to support IT (information technology) skills for a sustainable society. Perhaps all entrepreneurs are interested in innovation, artificial intelligence and industry 4.0. IT delivers solutions in the form of simulation, alerting, autonomous robots, and machine learning based on artificial intelligence data. For education and e-learning, it is the responsibility to refine the skills of students to work with intelligences and automated processes. Advanced skills are needed to work with an intelligent personal assistant, intelligent knowledge navigator, smart calendar, views of social media conversation, or personalized marketing. Practical examples are based on experiences from courses devoted to operating systems and CRM systems.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
10200 - Computer and information sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Conference Proceedings: E- Learning and STEM Education „E-learning”, 11.
ISBN
9788366055117
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
705
Strana od-do
69-78
Název nakladatele
Studio Noa for University of Silesia
Místo vydání
Katowice-Cieszyn
Místo konání akce
Katowice
Datum konání akce
1. 1. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—