Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CRM AND CUSTOMER RELATIONSHIPS FOR SUPPORTING INTERNATIONAL CONTACTS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F19%3AA0000090" target="_blank" >RIV/47813059:19520/19:A0000090 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CRM AND CUSTOMER RELATIONSHIPS FOR SUPPORTING INTERNATIONAL CONTACTS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper is focused on CRM (Customer Relationship Management) systems and their support for international contacts. The method solution is based on a literature review and monitoring of CRM systems for multilingual features and other localization functions. Choosing the optimal CRM is difficult among hundreds of CRM systems. CRM systems range from opulent solutions to small tools and there is a lot of diversity in the implemented solutions. Only a few CRM systems offer a comprehensive background for the global market, such as Dynamic CRM, HubSpot, OnlyOffice, Oracle NetSuite, SAP CRM, or Zoho CRM. Many others focus on local markets or prefer English as the default language. For a detailed evaluation of CRM systems, it is recommended to use Saaty’s method.

  • Název v anglickém jazyce

    CRM AND CUSTOMER RELATIONSHIPS FOR SUPPORTING INTERNATIONAL CONTACTS

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on CRM (Customer Relationship Management) systems and their support for international contacts. The method solution is based on a literature review and monitoring of CRM systems for multilingual features and other localization functions. Choosing the optimal CRM is difficult among hundreds of CRM systems. CRM systems range from opulent solutions to small tools and there is a lot of diversity in the implemented solutions. Only a few CRM systems offer a comprehensive background for the global market, such as Dynamic CRM, HubSpot, OnlyOffice, Oracle NetSuite, SAP CRM, or Zoho CRM. Many others focus on local markets or prefer English as the default language. For a detailed evaluation of CRM systems, it is recommended to use Saaty’s method.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10200 - Computer and information sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Relations 2019: Current Issues of World Economy and Politics Conference Proceedings 20th International Scientific Conference at Smolenice Castle 28th - 29th November 2019

  • ISBN

    9788022546867

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1127

  • Strana od-do

    419-424

  • Název nakladatele

    Vydavateľstvo Ekonóm

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku