Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perspectives of the Entrepreneurial Education in the European and National Contexts:Case of International Project ECMT+

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F20%3AA0000157" target="_blank" >RIV/47813059:19520/20:A0000157 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.4018/978-1-7998-2714-6" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.4018/978-1-7998-2714-6</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4018/978-1-7998-2714-6" target="_blank" >10.4018/978-1-7998-2714-6</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Perspectives of the Entrepreneurial Education in the European and National Contexts:Case of International Project ECMT+

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter presents the views of students who participated in the International Project Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (ECMT+) within Erasmus+.The chapter focuses on the comparison of participants’ self-reflective evaluation in two rounds of the ECMT+ Intesive Programs. Comparing the reflection, it can be observed that the students are able to analyze their attitudes and reflections in a more complex way than in the former one.

  • Název v anglickém jazyce

    Perspectives of the Entrepreneurial Education in the European and National Contexts:Case of International Project ECMT+

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents the views of students who participated in the International Project Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (ECMT+) within Erasmus+.The chapter focuses on the comparison of participants’ self-reflective evaluation in two rounds of the ECMT+ Intesive Programs. Comparing the reflection, it can be observed that the students are able to analyze their attitudes and reflections in a more complex way than in the former one.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Developing Entrepreneurial Competencies for Start-Ups and Small Business

  • ISBN

    9781799827146

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    236-252

  • Počet stran knihy

    316

  • Název nakladatele

    IGI Global

  • Místo vydání

    New York

  • Kód UT WoS kapitoly