Customer Behaviour in eCommerce. Case Studies from the Online Grocery Market
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F23%3AA0000379" target="_blank" >RIV/47813059:19520/23:A0000379 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-031-23574-0" target="_blank" >https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-031-23574-0</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-23574-0" target="_blank" >10.1007/978-3-031-23574-0</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer Behaviour in eCommerce. Case Studies from the Online Grocery Market
Popis výsledku v původním jazyce
The publication presents the results of the project, which dealt with the issue of consumer behaviour in online markets. Consumer behaviour has been studied in the context of the strategy of business firms and also in the context of loyalty and the impact on customer loyalty.
Název v anglickém jazyce
Customer Behaviour in eCommerce. Case Studies from the Online Grocery Market
Popis výsledku anglicky
The publication presents the results of the project, which dealt with the issue of consumer behaviour in online markets. Consumer behaviour has been studied in the context of the strategy of business firms and also in the context of loyalty and the impact on customer loyalty.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9783031235733
Počet stran knihy
108
Název nakladatele
Springer
Místo vydání
Cham
Kód UT WoS knihy
—