Mos Docendi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F48135445%3A_____%2F04%3A%230000187" target="_blank" >RIV/48135445:_____/04:#0000187 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mos Docendi
Popis výsledku v původním jazyce
Co je učitelská etika. Jaká jsou její východiska. Je vůbec možné porozumět etice i té učitelské pouze jako nějakému normativu? Není etika svázána naopak s něčím, co přesahuje normy, co je ze své povahy určeno pohybem transcendence. V čem spočívá mimo jiné učitelské povolání.
Název v anglickém jazyce
Mos Docendi
Popis výsledku anglicky
What is teacher´s ethics? What are its resources? Is it really possible to understand ethics, and mainly teacher´s ethics only in the way of a normative? Isn´t ethics ? on the contrary - closely connected to something that exceeds the norms and that is determined by its nature by the movement of transcendence? What does teacher´s profession consist of besides the usual routine?
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Svazek periodika
neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
202-211
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—