Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Procesní mapy a analýza procesů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F17%3A43933113" target="_blank" >RIV/49777513:23210/17:43933113 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Procesní mapy a analýza procesů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zabývá komplexním zefektivněním realizace procesů na městském úřadě, jež bylo řešeno zejména pomocí optimalizace procesů a definováním jednoznačných postupů pro řešení dílčích úloh. Následně je cílem optimalizace vytíženosti jednotlivých pracovníků, zastupitelnost odborných pracovníků a stanovení rozvoje znalostí pracovníků. Tato část studie by měla vést k posílení strategického řízení podniku a to z hlediska řízení lidských zdrojů. Lze říci, že studie, ze které vychází tento článek, vedla ke zlepšení fungování úřadu, optimalizaci zátěže pracovníků a zvýšení spokojenosti zákazníků a to vše prostřednictvím transparentního nastavení realizovaných procesů. Vedlejším účinkem by mělo být zvýšení efektivnosti řízení úřadu, jelikož by měl být řízen dle klíčových procesů strategicky a systematicky.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of business processes and process maps

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with a complex streamlining of the implementation of processes at the city office, which was addressed mainly by optimizing processes and defining unambiguous procedures for solving partial tasks. Consequently, the aim is to optimize the workload of the individual workers, the substitutability of the professionals and the development of the knowledge of the workers. This part of the study should lead to the strengthening of the company&apos;s strategic management in terms of human resources management. It can be said that the study on which this article is based has led to an improvement in the functioning of the office, the optimization of the workload and the increase of customer satisfaction, all through the transparent setting of the implemented processes. A side effect should be to increase the efficiency of the office&apos;s management, as it should be managed strategically and systematically by key processes.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů