Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Topology Optimization of B-pillar with Respect to Mesh Type and Size

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F20%3A43961260" target="_blank" >RIV/49777513:23210/20:43961260 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1757-899X/776/1/012025/pdf" target="_blank" >https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1757-899X/776/1/012025/pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1088/1757-899X/776/1/012025" target="_blank" >10.1088/1757-899X/776/1/012025</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Topology Optimization of B-pillar with Respect to Mesh Type and Size

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with the influence of different mesh types and element sizes in topology optimization. Meshes from brick elements, tetrahedral elements and combination of both of them were compared in sizes 20, 10 and 7mm. B-Pillar, structural car component, is used here in order to verify the sensitivity of topology optimization due to these changes. Loading case is considering side force 140 kN. Moreover, different solvers implemented in Siemens NX 12 (RAMP, LINEAR, LATTICE and SIMP) were used to analyse how they influence this particular optimization process. It is obvious that highest number of FEM elements is rapidly improving convergence and optimization results but computational time is increasing.

  • Název v anglickém jazyce

    Topology Optimization of B-pillar with Respect to Mesh Type and Size

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the influence of different mesh types and element sizes in topology optimization. Meshes from brick elements, tetrahedral elements and combination of both of them were compared in sizes 20, 10 and 7mm. B-Pillar, structural car component, is used here in order to verify the sensitivity of topology optimization due to these changes. Loading case is considering side force 140 kN. Moreover, different solvers implemented in Siemens NX 12 (RAMP, LINEAR, LATTICE and SIMP) were used to analyse how they influence this particular optimization process. It is obvious that highest number of FEM elements is rapidly improving convergence and optimization results but computational time is increasing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EF18_069%2F0010040" target="_blank" >EF18_069/0010040: Výzkum aditivních technologií pro budoucí uplatnění ve strojírenské praxi - RTI plus</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IOP Conference Series: Materials Science and Engineering

  • ISBN

  • ISSN

    1757-8981

  • e-ISSN

    1757-899X

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    IOP Publishing LTD

  • Místo vydání

    Bristol

  • Místo konání akce

    Liptovský Ján

  • Datum konání akce

    3. 9. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku