Topologická optimalizace základny mechanismu automobilové dveřní kliky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F24%3A43972095" target="_blank" >RIV/49777513:23210/24:43972095 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Topologická optimalizace základny mechanismu automobilové dveřní kliky
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem analýzy bylo provedení topologické optimalizace základny mechanismu dveřní kliky (carrier) dle zadaných podkladů, CAD dat, materiálových parametrů a zátěžných stavů zadaných zákazníkem. V rámci sjednaných prací byla provedena úprava zadané geometrie základny pro umožnění aplikace numerické simulace na principu metody konečných prvků a dále samotná deformačně-napěťová analýza stávajícího řešení, výsledky této analýzy sloužily jako vstupy z hlediska konstrukčních omezení pro samotnou topologickou optimalizaci. Dále byl vytvořen numerický model pro topologickou optimalizaci a k tomu přidružený verifikační numerický model. Topologická optimalizace byla provedena pro tři základní zátěžné stavy, a to ve dvou variantách.
Název v anglickém jazyce
Topological Optimization of Automotive Door Handle Mechanism Carrier
Popis výsledku anglicky
The aim of the analysis was to carry out topological optimization of the base of the door handle mechanism (carrier) according to the specified documents, CAD data, material parameters and load conditions specified by the customer. As part of the agreed works, the specified geometry of the base was modified to allow the application of numerical simulation based on the principle of the finite element method, as well as the deformation-stress analysis of the existing solution itself. The results of this analysis was used as inputs in terms of structural constraints for the topological optimization itself. Furthermore, a numerical model for topological optimization and an associated verification numerical model were created. Topological optimization was carried out for three basic load states, in two variants.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
20301 - Mechanical engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
1
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
WITTE Nejdek, spol. s r.o.
Verze
—