Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Design considerations for control of traction drive with permanent magnet synchronous machine

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F08%3A00500061" target="_blank" >RIV/49777513:23220/08:00500061 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Design considerations for control of traction drive with permanent magnet synchronous machine

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution deals with the control of the wheel drive with permanent magnet synchronous machine of the tram car. In order to achieve minimal dimensions of PMSM and on the other hand to be able to provide sufficient torque, the drive is operating invery wide speed range in the field weakening and with the machine load angle of 90deg. Thus, the new problem introduced by this drive is requirement for the limitation of the load angle. This paper presents proposed drive control, simulation results oftram drive prototype and experimental evidence of designed laboratory prototype of rated power of 10.7kW.

  • Název v anglickém jazyce

    Design considerations for control of traction drive with permanent magnet synchronous machine

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with the control of the wheel drive with permanent magnet synchronous machine of the tram car. In order to achieve minimal dimensions of PMSM and on the other hand to be able to provide sufficient torque, the drive is operating invery wide speed range in the field weakening and with the machine load angle of 90deg. Thus, the new problem introduced by this drive is requirement for the limitation of the load angle. This paper presents proposed drive control, simulation results oftram drive prototype and experimental evidence of designed laboratory prototype of rated power of 10.7kW.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FT-TA5%2F084" target="_blank" >FT-TA5/084: *Pohonné systémy se synchronními motory s permanentními magnety</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2008 13th International Power Electronics and Motion Control Conference

  • ISBN

    978-1-4244-1741-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Poznaň

  • Datum konání akce

    3. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000262093800247