Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Design of current reference generator for optimal control of interior permanent magnet motor

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F11%3A43898307" target="_blank" >RIV/49777513:23220/11:43898307 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/IECON.2011.6119606" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/IECON.2011.6119606</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/IECON.2011.6119606" target="_blank" >10.1109/IECON.2011.6119606</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Design of current reference generator for optimal control of interior permanent magnet motor

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with the design of current reference generator for optimal vector control in Cartesian coordinates of interior permanent magnet synchronous motor (IPMSM). The generator is the main part of basic design of wheel mounted drive for tram with IPMSM in the torque loop. The proposed control utilizes the maximum torque per ampere strategy (MTPA) up to the base speed and the maximum torque per flux strategy (MTPF) at high speeds (it can be comprehended as variable limitation of load angle at high speeds).

  • Název v anglickém jazyce

    Design of current reference generator for optimal control of interior permanent magnet motor

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the design of current reference generator for optimal vector control in Cartesian coordinates of interior permanent magnet synchronous motor (IPMSM). The generator is the main part of basic design of wheel mounted drive for tram with IPMSM in the torque loop. The proposed control utilizes the maximum torque per ampere strategy (MTPA) up to the base speed and the maximum torque per flux strategy (MTPF) at high speeds (it can be comprehended as variable limitation of load angle at high speeds).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2011 International Conference on Applied Electronics

  • ISBN

    978-80-7043-987-6

  • ISSN

    1803-7232

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    397-400

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    7. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku