Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Control and Design Considerations for Wheel Mounted Drive of Tram: Interesting Features Offered by IPMSM Technology

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F10%3A00503488" target="_blank" >RIV/49777513:23220/10:00503488 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Control and Design Considerations for Wheel Mounted Drive of Tram: Interesting Features Offered by IPMSM Technology

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with a new configuration of gearless wheel mounted drives of trams. It introduces profitable properties of interior permanent magnet synchronous motor (IPMSM) for the drive and designs its new control strategy. The proposed control is based on a field oriented control linked to a rotor flux and optimally utilizes the reluctance component of torque in order to achieve maximum motor efficiency in entire speed range. In accordance with proposed control, optimal parameters of the drive weredetermined. The proposed drive design and its control are verified by simulations of a tram propulsion unit prototype.

  • Název v anglickém jazyce

    Control and Design Considerations for Wheel Mounted Drive of Tram: Interesting Features Offered by IPMSM Technology

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with a new configuration of gearless wheel mounted drives of trams. It introduces profitable properties of interior permanent magnet synchronous motor (IPMSM) for the drive and designs its new control strategy. The proposed control is based on a field oriented control linked to a rotor flux and optimally utilizes the reluctance component of torque in order to achieve maximum motor efficiency in entire speed range. In accordance with proposed control, optimal parameters of the drive weredetermined. The proposed drive design and its control are verified by simulations of a tram propulsion unit prototype.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2010 14th International Power Electronics and Motion Control Conference

  • ISBN

    978-1-4244-7856-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    New York

  • Místo konání akce

    Ohrid

  • Datum konání akce

    6. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku