Zavádění metody SPC do servisních procesů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F13%3A43919790" target="_blank" >RIV/49777513:23220/13:43919790 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zavádění metody SPC do servisních procesů
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek se zabývá zaváděním metody SPC do servisních procesů. Metodika SPC je důležitým nástrojem v průmyslu, protože efektivně pomáhá odhalovat variabilitu v procesech. Každá variabilita je nežádoucí, protože způsobuje odchylky od cílové hodnoty. Správné vyhodnocování analyzovaných výsledků je nezbytnou součástí při zavádění metody SPC, která je součástí Lean Managementu.
Název v anglickém jazyce
Application of SPC methodology in service processes
Popis výsledku anglicky
This paper deals with application of SPC methodology in service processes. SPC methodology is important tool in industry because it helps find variability in processes. Any variability is undesirable because it caused deviation from the target value. Correct evaluation of analyzed results can helps in implementation of Lean Management because SPC methodology is one of the many tools of Lean.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů