Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Elektronická výzbroj modelu kolejového vozidla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F13%3A43920104" target="_blank" >RIV/49777513:23220/13:43920104 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky" target="_blank" >http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Elektronická výzbroj modelu kolejového vozidla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Koncepce elektro-výzbroje vlaku je rozdělena na dva moduly: napájecí a řídicí. Vlak využívá pro přívod napájení nápravy podvozků a speciální sběrače. Na napájecí PCB je umístěn plný most MC33931VW, který slouží k regulaci trakčního napětí pro motory umístěné v jednotlivých nápravách. Řídicí deska vlaku je založena na MCU C9S08DZ96CLF a komunikačním modulu MRF89XA8M. Na koncích obou náprav jsou umístěné infračervené diody, které čtou ID znaky pozičních balíz. Koncepce umožňuje nezávislé řízení osvětlenívlaku i vagonů.

  • Název v anglickém jazyce

    Electronic equipment of a rail vehicle model

  • Popis výsledku anglicky

    The conception of the rail vehicles electronics is divided into two circuit boards the power supply and the control. The train draws power directly from the tracks using collectors and bogies. In the rails is a DC voltage of 24 volts. At crossing of thetracks the voltage changes its polarity and therefore the bogies and the collectors are connected to the onboard network via separate rectifiers, it prevents short circuits. There is a full bridge MC33931VW on the board, which performs power control of traction motors. The rail vehicle control unit is based on Freescale C9S08DZ96CLF microcontroller and the communication with the master control system is realized with the help of MRF89XAM8A microchip module. To determine the position of the rail vehicleon the track, two infrared receivers read an ID of the position balise over which they move. This conception of hardware allows a separate turn on or off of: front lights, tail lights and lights in railway wagons.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED2.1.00%2F03.0094" target="_blank" >ED2.1.00/03.0094: Regionální inovační centrum elektrotechniky (RICE)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    22110-FV017-2013

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Výsledek byl vyroben, otestován a je využíván příjemcem ZČU

  • Ekonomické parametry

    Výsledek je využíván příjemcem, ekonomické parametry se neuvádí

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    49777513

  • Název vlastníka

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem