Elektronická výzbroj modelu kolejového vozidla
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F13%3A43920104" target="_blank" >RIV/49777513:23220/13:43920104 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky" target="_blank" >http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Elektronická výzbroj modelu kolejového vozidla
Popis výsledku v původním jazyce
Koncepce elektro-výzbroje vlaku je rozdělena na dva moduly: napájecí a řídicí. Vlak využívá pro přívod napájení nápravy podvozků a speciální sběrače. Na napájecí PCB je umístěn plný most MC33931VW, který slouží k regulaci trakčního napětí pro motory umístěné v jednotlivých nápravách. Řídicí deska vlaku je založena na MCU C9S08DZ96CLF a komunikačním modulu MRF89XA8M. Na koncích obou náprav jsou umístěné infračervené diody, které čtou ID znaky pozičních balíz. Koncepce umožňuje nezávislé řízení osvětlenívlaku i vagonů.
Název v anglickém jazyce
Electronic equipment of a rail vehicle model
Popis výsledku anglicky
The conception of the rail vehicles electronics is divided into two circuit boards the power supply and the control. The train draws power directly from the tracks using collectors and bogies. In the rails is a DC voltage of 24 volts. At crossing of thetracks the voltage changes its polarity and therefore the bogies and the collectors are connected to the onboard network via separate rectifiers, it prevents short circuits. There is a full bridge MC33931VW on the board, which performs power control of traction motors. The rail vehicle control unit is based on Freescale C9S08DZ96CLF microcontroller and the communication with the master control system is realized with the help of MRF89XAM8A microchip module. To determine the position of the rail vehicleon the track, two infrared receivers read an ID of the position balise over which they move. This conception of hardware allows a separate turn on or off of: front lights, tail lights and lights in railway wagons.
Klasifikace
Druh
G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/ED2.1.00%2F03.0094" target="_blank" >ED2.1.00/03.0094: Regionální inovační centrum elektrotechniky (RICE)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
22110-FV017-2013
Číselná identifikace
—
Technické parametry
Výsledek byl vyroben, otestován a je využíván příjemcem ZČU
Ekonomické parametry
Výsledek je využíván příjemcem, ekonomické parametry se neuvádí
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
49777513
Název vlastníka
Západočeská univerzita v Plzni
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Požadavek na licenční poplatek
A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek
Adresa www stránky s výsledkem
—