Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Návrh řídicí aplikace pro mobilní platformu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F15%3A43926475" target="_blank" >RIV/49777513:23220/15:43926475 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Návrh řídicí aplikace pro mobilní platformu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek popisuje vývoj řídicí aplikace pro projekt mobilní platformy. Cílem práce je vylepšit možnosti ovládání mobilní platformy v různých režimech. Nejdříve bylo nutné uvažovat prvotní stav hardwaru a přidat nové komponenty. Poté musel být upravenfirmware jednotek mobilní platformy tak, aby splňoval podmínky pro vytvoření složitější řídicí aplikace. Nakonec mohla být navržena samotná řídicí aplikace v jayzce C# do zabudovaného PC. Aplikace shromažďuje data ze senzorů a umožňuje řídit pohyb modelu ve čtyřech různých módech: Řízení joystickem, Sledování vzoru, Rozpoznávání gest a Autonomní navigace.

  • Název v anglickém jazyce

    Design of the mobile platform control application

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper, designing of the control application for the Mobile Platform project is described. Its goal is to improve possibilities to control the platform in different modes. First it was necessary to consider initial hardware situation and add new components. After that firmware of the units on the mobile platform needed to be improved to meet conditions for the control application. Finally C# control application can be designed in the built-in PC. It collects data from the sensors and allows control of the movement in four modes: Joystick Control, Glyph Following, Gesture Recognition and Autonomous Navigation.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů