Princip autonomních robotických platforem (ARP) používaných pro testování ADAS systémů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F18%3A43952747" target="_blank" >RIV/49777513:23220/18:43952747 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Princip autonomních robotických platforem (ARP) používaných pro testování ADAS systémů
Popis výsledku v původním jazyce
V tomto článku jsou popsané nízké autonomní robotické platformy (ARP), které lze přejet autem a které slouží k testování ADAS systémů v automobilovém průmyslu. Úvodem článek vysvětluje princip takovýchto robotických platforem a ADAS systémů obecně. Dále jsou nastíněné možnosti návrhu pro ARP (např. všesměrový pohyb, různé způsoby lokalizace, synchronizace více platforem a automobilů). V další části se píše o konceptu platformy, která je vyvíjena ve společnosti Valeo Autoklimatizace k. s. v Praze a která bude sloužit ke zlepšení autonomnosti testování ADAS systémů. Také jsou zde zmíněné nutné bezpečností mechanismy. Závěr poté shrnuje hlavní myšlenky ARP a nastiňuje další budoucí vývoj.
Název v anglickém jazyce
Introduction to autonomous robotic platforms (ARP) used for testing of ADAS systems
Popis výsledku anglicky
In this paper, flat and overrunable autonomous robotic platforms (ARP) used for the testing of ADAS systems in automotive are described. In the beginning there is an explanation of ARP and ADAS systems. Then the design possibilities to improve such ARP are introduced (e.g. omnidirectional movement, different possibilities of localization, synchronization of more platforms and cars). In the next part the paper talks about the concept that is being developed in the company Valeo Autoklimatizace k. s. in Prague and which will be used to improve autonomy of ADAS testing. Also safety mechanisms that must be implemented are mentioned. The conclusion then summarizes the main ideas and outlines the course of the future development of the current concept.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20201 - Electrical and electronic engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů