Slogan a jeho jazykové proměny na počátku 21. století
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F07%3A00000149" target="_blank" >RIV/49777513:23330/07:00000149 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Der Slogan und seine sprachlichen Veränderungen am Anfang des 21. Jahrhunderts
Popis výsledku v původním jazyce
Der Beitrag behandelt die Problematik des Slogans in Hinsicht auf seine Eigenschaften und Funktionen im Rahmen des Werbetextes sowie auf seine sprachliche Form. Akzentuiert werden dabei die aktuellen Trends in der Sloganbildung, die am Anfang des 21. Jahrhunderts zu betrachten sind.
Název v anglickém jazyce
The slogan and ist linguistic changes at the beginning of the 21st century
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the attributes of the slogan, describes its functions within the advertisement and specifies its linguistic characteristics. Simultaneously, it lays emphasis on the presentation of the current trends in the advertising slogan creation at the beginning of the 21st century.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ProfiLingua 2007
ISBN
978-80-7043-610-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
276-290
Název nakladatele
Západočeská univerzita
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Plzeň
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—