Inovace v přípravě učitelů AJ v kontextu kurikulární reformy - akční výzkum
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F08%3A43899365" target="_blank" >RIV/49777513:23330/08:43899365 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace v přípravě učitelů AJ v kontextu kurikulární reformy - akční výzkum
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje některé výstupy pilotní fáze akčního výzkumu, jehož cílem je vytvoření a postupné ověřování modelu semináře Didaktika anglicky psané literatury studentů Učitelství pro SŠ a 2.stupeň ZŠ zaměřeného na ověřování nových metodických postupů pro práci s anglicky psanou literaturou vzhledem k intencím RVP GV/ZV ve výuce AJ zohledňujícího specifičnost didaktiky anglicky psané literatury.
Název v anglickém jazyce
Innovation in Teacher Training in the Context of Curricular Reform - Action research
Popis výsledku anglicky
The paper presents the first results of a pilot study that was carried out as part of an action research project. The objective of this research is the creation and gradual improvement of a model seminar on L2 Literature Teaching in the EFL classroom forstudents of the MA programme English - Teacher training, lower and upper secondary schools. The seminar is aimed at the verification of new methods and approaches to L2 literature in the EFL classroom reflecting the intentions of the Framework Educational Programmes as well as the specific aspects of the didactics of L2 literature.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy
ISBN
978-80-7041-287-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
359-370
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
2. 9. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—