Didaktika cizojazyčné literatury ve výuce CJ v kontextu kurikulární reformy v ČR a soudobých mezinárodních trendů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F10%3A43899385" target="_blank" >RIV/49777513:23330/10:43899385 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Didaktika cizojazyčné literatury ve výuce CJ v kontextu kurikulární reformy v ČR a soudobých mezinárodních trendů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představí výstupy akčního výzkumu realizovaného na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Cílem tohoto výzkumu bylo vytvoření a postupné ověřování modelu semináře Didaktika anglicky psané literatury studentů Učitelství pro SŠ a 2.stupeň ZŠ zaměřeného na ověřování nových metodických postupů pro práci s anglicky psanou literaturou ve výuce AJ. Seminář byl sestaven v souladu s novými kurikulárními dokumenty, specifickými aspekty didaktiky anglicky psané literatury, ale také v návaznostina soudobé mezinárodní trendy v dané oblasti a výstupy některých evropských výzkumů.
Název v anglickém jazyce
L2 Literature Teaching in the EFL Classroom in the Context of Curricular Reform in the Czech Republic and Current International Trends
Popis výsledku anglicky
The paper presents the results of an action research project that was carried out at the Faculty of Education Charles University in Prague. The objective of this research is the creation and gradual improvement of a model seminar on L2 Literature Teaching in the EFL classroom for students of the MA programme English - Teacher training, lower and upper secondary schools. The seminar is aimed at the verification of new methods and approaches to L2 literature in the EFL classroom reflecting the intentionsof the Framework Educational Programmes, the specific aspects of the didactics of L2 literature as well as the current trends in this field and particular research findings at both European and international level.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu
ISBN
978-80-7368-769-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
513-522
Název nakladatele
Pedagogická fakulta OU
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
9. 9. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—