Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktika cizojazyčné literatury ve výuce CJ v kontextu kurikulární reformy v ČR a soudobých mezinárodních trendů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F10%3A43899385" target="_blank" >RIV/49777513:23330/10:43899385 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktika cizojazyčné literatury ve výuce CJ v kontextu kurikulární reformy v ČR a soudobých mezinárodních trendů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představí výstupy akčního výzkumu realizovaného na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Cílem tohoto výzkumu bylo vytvoření a postupné ověřování modelu semináře Didaktika anglicky psané literatury studentů Učitelství pro SŠ a 2.stupeň ZŠ zaměřeného na ověřování nových metodických postupů pro práci s anglicky psanou literaturou ve výuce AJ. Seminář byl sestaven v souladu s novými kurikulárními dokumenty, specifickými aspekty didaktiky anglicky psané literatury, ale také v návaznostina soudobé mezinárodní trendy v dané oblasti a výstupy některých evropských výzkumů.

  • Název v anglickém jazyce

    L2 Literature Teaching in the EFL Classroom in the Context of Curricular Reform in the Czech Republic and Current International Trends

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the results of an action research project that was carried out at the Faculty of Education Charles University in Prague. The objective of this research is the creation and gradual improvement of a model seminar on L2 Literature Teaching in the EFL classroom for students of the MA programme English - Teacher training, lower and upper secondary schools. The seminar is aimed at the verification of new methods and approaches to L2 literature in the EFL classroom reflecting the intentionsof the Framework Educational Programmes, the specific aspects of the didactics of L2 literature as well as the current trends in this field and particular research findings at both European and international level.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu

  • ISBN

    978-80-7368-769-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    513-522

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta OU

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    9. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku