Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koncepce morální paniky a její šíření prostřednictvím médií. Ilustrativní příklady

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F13%3A43919039" target="_blank" >RIV/49777513:23330/13:43919039 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm032013.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm032013.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Koncepce morální paniky a její šíření prostřednictvím médií. Ilustrativní příklady

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se věnuje konceptu morální paniky. Tento koncept lze vnímat jako nástroj, který omožňuje kritickou reflexi informací, jež jsou médii produkovány. V druhé části textu se věnuji předkládání ilustrativních příkladů, na jejichž základě si čtenář může udělat obrázek o tom, co to morální panika je, a proč je důležité se tomuto konceptu věnovat i v úrovni výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Theoretical Conception of Moral Panic and the Role of Media in Spreading Moral Panic

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on the theoretical conception of moral panic. This concept can be perceived as a tool for critical reflection of information produced by media. The second part of text provides illustrative examples. In conclusion, the text indicatelthe importance and possibilities of inclusion of this concept in the processes of education

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u Magazíne

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    27-32

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus