Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 3
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F19%3A43958420" target="_blank" >RIV/49777513:23330/19:43958420 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/49777513:23420/19:43958420
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 3
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem publikace Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 3 je prostřednictvím interdisciplinárního přístupu představit a řešit aktuální problémové otázky rozvíjení IKK ve výuce cizích jazyků na různých stupních škol. V rámci jednotlivých kapitol se protínají poznatky a metodologie oborových didaktik cizích jazyků, pedagogické psychologie a filologie. Kniha se soustředí na okruhy, jako je učitel cizího jazyka jako interkulturní mluvčí, IKK a generace globalizovaného světa a interkulturní čtenářství. Představuje výsledky několika výzkumů v rámci daných témat a zabývá se didaktickou aplikací IKK v praxi pro různé vzdělávací stupně.
Název v anglickém jazyce
Developing intercultural communicative competence in foreign language teaching and learning 3 is
Popis výsledku anglicky
The aim of the publication Developing Intercultural Communicative Competence in Foreign Language Teaching and Learning 3 is to introduce and deal with topical issues of developing ICC in foreign language teaching and learning at various levels of education via an interdisciplinary approach. Knowledge and methodology in the field of foreign languages didactics, pedagogical psychology and philology overlap across individual chapters. The publication focuses on such areas as a foreign language teacher as an intercultural spokesperson, ICC and a generation of the globalised world, and intercultural reading. It represents the outcomes of several researches within the framework of given topics. Furthermore, they deal with a didactic application of ICC in practice, introduce specific suggestions and solutions how to develop particular constituents of ICC in foreign language teaching and learning for various educational levels.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
60201 - General language studies
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-261-0932-7
Počet stran knihy
154
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS knihy
—