Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 3

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F19%3A43958420" target="_blank" >RIV/49777513:23330/19:43958420 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23420/19:43958420

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 3

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem publikace Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 3 je prostřednictvím interdisciplinárního přístupu představit a řešit aktuální problémové otázky rozvíjení IKK ve výuce cizích jazyků na různých stupních škol. V rámci jednotlivých kapitol se protínají poznatky a metodologie oborových didaktik cizích jazyků, pedagogické psychologie a filologie. Kniha se soustředí na okruhy, jako je učitel cizího jazyka jako interkulturní mluvčí, IKK a generace globalizovaného světa a interkulturní čtenářství. Představuje výsledky několika výzkumů v rámci daných témat a zabývá se didaktickou aplikací IKK v praxi pro různé vzdělávací stupně.

  • Název v anglickém jazyce

    Developing intercultural communicative competence in foreign language teaching and learning 3 is

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the publication Developing Intercultural Communicative Competence in Foreign Language Teaching and Learning 3 is to introduce and deal with topical issues of developing ICC in foreign language teaching and learning at various levels of education via an interdisciplinary approach. Knowledge and methodology in the field of foreign languages didactics, pedagogical psychology and philology overlap across individual chapters. The publication focuses on such areas as a foreign language teacher as an intercultural spokesperson, ICC and a generation of the globalised world, and intercultural reading. It represents the outcomes of several researches within the framework of given topics. Furthermore, they deal with a didactic application of ICC in practice, introduce specific suggestions and solutions how to develop particular constituents of ICC in foreign language teaching and learning for various educational levels.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60201 - General language studies

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-261-0932-7

  • Počet stran knihy

    154

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS knihy